|

سیگنالی کارآمد!

بیت کوین و شاخص های رو شده؟؟

bitcoin

اوایل هفته پیش بود که بیت‌کوین با یک حرکت صعودی خودش را به ۴۵ هزار دلار رساند،

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اوایل هفته پیش بود که بیت‌کوین با یک حرکت صعودی خودش را به ۴۵ هزار دلار رساند، اما از روز پنج‌شنبه که خبر تورم از سوی فدرال رزرو منتشر شد، روند صعودی بیت‌کوین هم متوقف گردید. بیت‌کوین بیش از ۷٪ از بالاترین سطح هفتگی خود اصلاح شده و درحال‌حاضر با قیمت ۴۲۲۶۸ دلار و با ارزش بازار ۸۰۱ میلیارد دلار معامله می‌شود.

ازطرفی حجم صرافی بیت‌کوین را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های مثبت دانست که اکنون به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است. به‌عبارتی حجم بیت‌کوین در صرافی‌ها اکنون ۱۰.۸۷٪ کاهش‌یافته و احتمال عرضه شدید توسط سرمایه‌گذاران کمتر خواهد بود.

.شاخص اسیلاتور SSR در چرخه‌های قیمتی بیت‌کوین را به تفکیک فازهای صعودی و اصلاح می‌توان مشاهده کرد. SSR‌ از محاسبه نسبت حجم بازار بیت‌کوین به حجم بازار استیبل‌کوین‌ها به دست می‌آید.

معمولا روندهای صعودی بلندمدت بیت‌کوین با رشد شدید این شاخص از محدوده اشباع فروش به محدوده اشباع خرید همراه بوده‌ است. در اکتبر و نوامبر ۲۰۲۱، این شاخص مانند اوایل سال ۲۰۲۰ با روند صعودی کوچک بیت‌کوین برای زمان کوتاهی وارد محدوده مثبت شده و در حال حاضر منفی است، اما هنوز به محدوده اشباع فروش نرسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارزدیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی