|

سیگنالی کارآمد!

حرکت شگفت آور جدید از بیت کوین چیست؟

bitcoin

جهش شدید هش‌ریت میانگین متحرک ۳۰ روزه هش‌ریت شبکه بیت‌کوین هم‌اکنون در کجاقرار دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با جهش شدید هش‌ریت میانگین متحرک ۳۰ روزه هش‌ریت شبکه بیت‌کوین هم‌اکنون در سقف تاریخی خود قرار دارد. از زمان اجرای ممنوعیت‌های استخراج در چین و نصف شدن هش‌ریت، سختی شبکه همواره در حال صعود بوده است. با این وجود سخت‌تر شدن استخراج و همچنین روند نزولی قیمت بیت‌کوین در این مدت هیچ تاثیری بر میل استخراج ماینرها نداشته است.

به نظر می‌آید افزایش ناگهانی هش‌ریت علیرغم سخت‌ترشدن استخراج، ارتباط مستقیمی با عدم اطمینان ماینرها به فراهم بودن شرایط استخراج در آینده نزدیک دارد.

احتمال جنگ روسیه و اوکراین هم بر فضای جهانی سایه انداخته است. با توجه به اینکه در حال حاضر ماینرهای آمریکا بیشترین توان پردازشی شبکه بیت‌کوین را ایجاد می‌کنند و روسیه از تامین‌کنندگان بزرگ انرژی آمریکا محسوب می‌شود، هرگونه اختلال در تامین یا افزایش قیمت سوخت می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر فعالیت این استخراج‌کنندگان داشته باشد.

همچنین انتظار تعداد زیادی از شرکت‌های استخراج بیت‌کوین برای عرضه در بازار سهام آمریکا در سال ۲۰۲۲ نشان از رقابتی‌تر شدن هرچه بیشتر این عرصه دارد.

ازطرفی یک تحلیل‌گر معروف بازار ارزهای دیجیتال به نام PlanB در تاریخ ۱۴ فوریه مجددا پیش‌بینی خود را در مورد مسیر قیمتی بیت‌کوین منتشر کرده است. این تحلیل‌گر با استفاده از S2F و لگاریتم بازگشتی پیش‌بینی کرده است که نرخ بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۳ شش رقمی خواهد شد.

پلن‌بی در ادامه تحلیل خود بیت‌کوین را با دارایی‌های دیگری مثل طلا مقایسه کرده و به تحلیل نسبت موجودی به جریان (S2F) و ارزش بازار آن‌ها پرداخته است. به نظر می‌رسد پلن‌بی از این پیش‌بینی نسبتا مطمئن است و تاکید زیادی روی بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری یا بیشتر تا ۲۰۲۳ دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی