|

هولدر بیت‌کوین

چندنکته مهم از بیت کوین!!

bitcoin

بیت‌کوین تا تاریخ ۱۳ فوریه با میانگین بازگشت سرمایه (ROI) ۱۲.۲۴ درصد از شش سهام مرتبط با فناوری دست به چه کارهایی زد؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین تا تاریخ ۱۳ فوریه با میانگین بازگشت سرمایه (ROI) ۱۲.۲۴ درصد از شش سهام مرتبط با فناوری (یعنی اپل، مایکروسافت، آلفابت، آمازون، تسلا و متا) بهتر عمل کرده است.

بیت‌کوین با ۴۶.۷۴ درصد به طور چشمگیری از متا پیشی گرفت و پس از آن سازنده خودروهای الکتریکی و هولدر بیت‌کوین یعنی تسلا با ۱۸.۳۷ درصد قرار دارد.در رتبه یعدی با ۳.۷۸ درصد شرکت آمازون قرار گرفت و پس از آن شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت با ۱.۸۴ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

میانگین بازگشت سرمایه بیتکوین ۱.۹۵ درصد بیشتر از مایکروسافت و ۰.۷۶ درصد از اپل بهتر بوده است.سهام‌های مرتبط با فناوری در خلال ضرر ۲۰۰ میلیارد دلاری متا در اوایل فوریه ضربه بزرگی خورده‌اند، که این به بیت‌کوین برای رشد بیشتر کمک کرد، و در بلند مدت نرخ بازگشت سرمایه مناسب‌تر، باعث رشد و بلوغ بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

آدرس‌های برتر بیت‌کوین با بیش از ۱۰۰ هزار کوین در سال گذشته وقتی بیت‌کوین به محدوده ۳۰ هزار دلار رسید سقف جدیدی را ثبت کرد.از طرفی آدرس‌هایی که در ۱ فوریه سال ۲۰۲۱ بین ۲۶۰ هزار تا ۶۶۴ هزار بیت‌کوین داشتند نیز درحال حاضر نزدیک به سقف تاریخی خود قرار دارد.

در حال حاضر حداقل ۳ آدرس با این اندازه وجود دارد. آن‌ها در اواخر ژوئن سال گذشته، درست قبل از حرکت به سمت سقف تاریخی جدید، تعداد کوین‌های خود را به بیش از ۶۹۳ هزار بیت‌کوین رساندند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی