|

ریپل وارد روندی خیره کننده؟؟

arzdigital

مدیران ریپل اخیرا تمامی اتهامات وارده از سوی SEC را رد کرده و خواستار رد شکایت از سوی دادگاه شده‌‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدیران ریپل اخیرا تمامی اتهامات وارده از سوی SEC را رد کرده و خواستار رد شکایت از سوی دادگاه شده‌‌اند. دو مدیر ریپل همچنین در تلاش هستند تا ثابت کنند قوانین فعلیِ مرتبط با امنیت، شامل دارایی‌های دیجیتال نمی‌شود. ریپل همچنین بر این باور است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده تلاش می‌کند تا با پرونده ریپل یک پیام نظارتی به بازار رمزارزها بفرستد.

یکی از مدیران ادعا کرده است این نهاد نظارتی می‌خواهد استاندارد جدیدی را برای نحوه کنترل ارزهای دیجیتال ایجاد کند و در این زمینه زیاده‌روی کرده است؛ همچنین اشاره کرد SEC در نظر دارد تا با این حواشی به پیروزی در پرونده دست پیدا کند.

اگرچه قیمت XRP در 6 آوریل(17 فروردین) بلافاصله با افت 10 درصدی به زیر سطح 0.776 دلاری کاهش یافت ، اما به طور سریع بازیابی شد. ریپل پس اینکه به مدت یک روز در بالای این سطح قرار گرفت ، مجددا به زیر آن کاهش یافت. این شرایط حاکی از کاهش آرام و آهسته مومنتوم گاوی  است.

بازیابی سریع ریپل به نفع گاوها خواهد بود و آنرا در مسیر مورد امتحان قرار دادن سطح روانی 1 دلار قرار می دهد. با این حال، تداوم روند نزولی ، XRP را وارد ناحیه خرید خواهد کرد که از 0.626 دلار الی 0.688 دلار امتداد می یابد.

و بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 0.60 دلاری ، سناریوی گاوی را باطل می کند. در چنین شرایطی، قیمت XRP می‌تواند پیش از  آغاز روند جدید خود ، به کف محدوده قیمتی خود یعنی 0.55 دلار کاهش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی