|

وقتی یاغی استقلالی ها همچنان می درخشد!

ستاره بلندقامت آبی‌ها به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار همچنان در ترکیب استقلال عملکرد موثری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

آرمان رمضانی نامش در فهرست بلندبالای یاغی‌های فوتبال ایران قرار دارد؛ مهاجمی که در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیگ بیستم در حالی‌که هیچ بحث‌ و گمانی‌زنی در فضای مجازی درباره آینده فوتبالی او مطرح نبود، به‌یکباره عکسش در کنار پیراهن استقلال در فضای مجازی آمد تا بعد از یک نیم‌فصل پرماجرا و ناموفق در پرسپولیس، او به عنوان مهاجم جدید استقلال معارفه شود و کارش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت با تصمیم فرهاد مجیدی آغاز کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ فرهاد مجیدی بارها در نشست‌های خبری به تمجید از عملکرد آرمان رمضانی پرداخت؛ هر چند که رمضانی در اولین فصل حضورش در استقلال فقط 2 بار مقابل صنعت‌نفت آبادان و شهرخودرو خراسان موفق به گلزنی شد و در پیروزی‌های تیمش نقش‌آفرین بود، اما موفقیت‌های مهاجم بلندقامت آبی‌ها در نبردهای هوایی باعث شد تا مجیدی به طور ویژه بارها از عملکرد رمضانی تمجید کند.

گلی که راه قهرمانی را هموار کرد!

رمضانی در فصل گذشته هم مهره اصلی ترکیب استقلال نبود و فقط در 9 بازی در ترکیب اولیه تیمش به میدان رفت و در 10 بازی دیگر هم در نقش یار جانشین به ترکیب آبی‌ها اضافه شد؛ با وجود آنکه فرصت بازی زیادی در اختیار ستاره بلندقامت آبی‌ها قرار نمی‌گرفت، اما آرمان رمضانی همه تلاش خود را می‌کرد تا بتواند مهره‌ای موثر در ترکیب استقلال باشد و به کمک تیمش بیاید.

مهاجم 30ساله استقلال فصل گذشته در جام حذفی مانع حذف زودهنگام تیمش برابر نود ارومیه شد و در لیگ برتر هم در بازی رفت‌وبرگشت مقابل شهرخودرو توانست گل بزند؛ گل آرمان رمضانی در بازی برگشت مقابل شهرخودرو در شرایطی به‌ثمر رسید که آبی‌ها در کورس قهرمانی در آستانه متوقف‌شدن برابر قعرنشین جدول بودند و این تساوی می‌توانست استقلال را از جام قهرمانی دور کند اما درخشش رمضانی باعث شد تا همچنان شاگردان فرهاد مجیدی یکه‌تاز جدول بمانند و به سوی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم گام بردارند.

روی فرم‌ترین «آرمانِ» فصل

آرمان رمضانی با وجود آنکه تصور می‌شد شاید با جدایی فرهاد مجیدی از استقلال برود، اما قراردادش را تمدید کرد و توانست بعد از فرهاد مجیدی، خود را به ریکاردو سا پینتو هم اثبات کند و سرمربی پرتغالی هم نشان داده که برنامه ویژه‌ای برای بهره‌وری از توانایی‌های رمضانی دارد. با وجود آنکه در بخش مهمی از فصل جاری، مهاجم بلندقامت استقلال به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش نبود، اما او سابقه 14 بازی به عنوان یار جانشین در ترکیب آبی‌ها را در فصل جاری (در لیگ برتر و جام حذفی) دارد.

رمضانی در هفته سیزدهم در آبادان با کسب پنالتی توانست به کمک تیمش بیاید و پایه‌گذار پیروزی آبی‌ها شد. نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که در 3 بازی اخیر استقلال، آرمان رمضانی در 2 مسابقه توانسته در قامت گلزن و گل‌ساز بدرخشد؛ به‌طوری که او در مصاف با ملوان بندرانزلی در جام حذفی زننده گل دوم تیمش بود و در دیدار اخیر برابر گل‌گهر سیرجان هم کار تیمی استقلالی‌ها را تکمیل کرد و با یک پاس عالی برای رضا میرزایی، گل تساوی‌بخش آبی‌ها را ساخت تا همچنان به روزهای خوبش در استقلال ادامه بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی