|

(عکس) پدیده ملی پوش رسما به تراکتور پیوست

باشگاه تراکتور رسما از دروازه‌بان جدیدش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین پورحمیدی که طی دو سال اخیر به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور راهی آلومینیوم اراک شده بود، بخاطر باقی ماندن سه فصل دیگر از قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی و بنابر نظر مثبت پاکو خمس به این تیم بازگشت تا جانشین محمدرضا اخباری شود و شماره یک تی‌تی‌ها را بر تن کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه تراکتور که سه شب قبل رسما حسین پورحمیدی را به‌عنوان دروازه‌بان جدیدش معرفی کرده و از بازگشت این دروازه‌بان تیم ملی به تبریز خبر داده بود، رسما امروز معارفه این بازیکن را انجام داد.

حسین پورحمیدی که سه فصل فوق‌العاده در آلومینیوم اراک داشته و نمایش درخشانی درون دروازه این تیم ارائه کرده و در دو اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز حضور داشته و در تورنمنت کافا نیز به میدان رفته بود، حالا شرایط جدیدی را با انتقال به باشگاه پرهوادار تراکتور تجربه خواهد کرد و بدون تردید می‌تواند تبدیل به یکی از چهره‌های شاخص این تیم در فصل جدید شود.

پورحمیدی که روز گذشته در تمرین تراکتور حضور نداشت، امروز به تبریز سفر کرد و در محل این باشگاه حضور یافت تا رسما لباس شماره یک این تیم را بر تن کند و معارفه او برگزار شود تا به جمع شاگردان خمس در محل تمرین اضافه شود.

1891743 1891744

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی