|

بارسلونا فوق ستاره سیتی را می خرد!

لاپورتا تایید کرد که قصد خرید برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتیزن ها را دارند.

لینک کوتاه کپی شد

دو روز پیش موندودپورتیوو نوشت که برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، بارسلونا را به عنوان باشگاه بعدی خود انتخاب کرده و آماده است تا با رد پیشنهادات دیگر، منتظر آبی و اناری‌ها بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اینکه سیلوا تمدید قرارداد برای ماندن در سیتی و پیشنهاد مالی عالی پاری سن ژرمن را رد کرده تا بتواند برای قهرمان اسپانیا به میدان برود.این بازیکن 28 ساله در 6 سال گذشته در عضویت سیتی بوده و اخیرا شایعات زیادی در مورد انتقال او به لیگ عربستان سعودی وجود داشت. اما به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی قصد دارد منتظر بارسا بماند.

 ستاره پرتغالی تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و این باشگاه حاضر نیست او را با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو بفروشد که قطعا از توان بارسا خارج خواهد بود ولی وقتی از خوان لاپورتا پرسیدند که برناردو را جذب می کنی، او پاسخ مثبت داد.

امروز لاپورتا در پاسخ به سوال یکی از هواداران بارسا در مورد خرید برناردو با لبخند پاسخ داد: «بله، دوست دارم او را جذب کنیم.»

مشخص نیست لاپورتا با وجود مشکلات مالی بارسلونا از چه راهکاری برای جذب ستاره سیتی استفاده خواهد کرد. برناردو سال قبل نیز مورد توجه بارسا بود ولی همین مشکلات مالی مانع انتقال او شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی