|

امباپه قرمزپوش می شود؟!

لیورپول تحت هدایت کلوپ آماده است تا به امباپه راه فراری در لیگ برتر ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه ممکن است در تابستان امسال راهی لیگ برتر شود و طبق گزارش‌ها، لیورپول در حال مذاکره برای جذب این بازیکن فرانسوی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکار نیوز؛ نشریه میرِر گزارش می‌دهد که تیم یورگن کلوپ مذاکراتی را برای جذب امباپه برای یک فصل قرضی آغاز کرده است. گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی الهلال برای بازیکن خود را پذیرفته بود، اما امباپه این پیشنهاد را رد کرد.

انتقال قرضی به آنفیلد بخشی از معضل باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را حل می‌کند، در حالی که انتظار می‌رود لیورپول هزینه قابل توجهی بپردازد. با این حال پاریسی‌ها هنوز هم با مشکل بزرگ از دست دادن رایگان این بازیکن در تابستان آینده روبرو خواهند بود، زیرا بر اساس گزارش‌ها امباپه تمایل به پیوستن به رئال مادرید دارد.

لیورپول در تابستان امسال به ستاره‌هایی مانند جردن هندرسون (الاتفاق)، روبرتو فیرمینو (الاهلی)، جیمز میلنر (برایتون)، نبی کیتا (وردربرمن) و الکس اوکسلید چمبرلین اجازه داده تا از تیم خارج شوند. قرمزها همچنین ۱۰۰ میلیون پوند برای جذب هافبک‌های تهاجمی الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای از برایتون و لایپزیش هزینه کردند. علاوه بر مهاجمان کودی خاکپو و داروین نونیس که در این فصل وارد دومین فصل خود در مرسی‌ساید می‌شوند.

امباپه در گذشته از لیورپول تعریف کرده و روش‌های مدیریتی کلوپ را تحسین می‌کرد. همچنین برای مرسی سایدرها نوید خوبی است که فائزه لاماری، ایجنت و مادر مهاجم، از هواداران لیورپول است. نمایندگان امباپه همچنین مذاکراتی را با لیورپول در سال ۲۰۱۷ قبل از پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن انجام داده بودند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی