|

چکی که اسقلالی ها به مهرداد محمدی دادند خبرساز شد!

مشکلات مالی باشگاه استقلال همچنان پابرجاست و داستان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه تمرینات استقلال به صورت منظم برگزار می‌شود و بازیکنان دیگر مانند قبل از شروع فصل حرفی از اعتصاب نمی‌زنند اما عدم پرداخت مطالبات دردسری است که همچنان به قوت خود باقی بوده و اگر فکری برایش نشود، قطعاً علی خطیر را به یک چالش بزرگ دچار خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ در همین رابطه شنیدیم چند روز قبل اتفاق ویژه‌ای پیرامون مسائل مالی برای یکی از استقلالی‌ها به وقوع پیوسته است. مهرداد محمدی، بازیکنی که جواد نکونام اعتقاد بسیار زیادی به او دارد و بخشی از ماجرای حضورش در استقلال نیز اساساً به واسطه همین مسئله شکل گرفت، بابت دریافت قسمت قابل ملاحظه‌ای از مطالبات خود یک فقره چک از باشگاه گرفت که ظاهراً قرار بود موجودی آن توسط یکی از اسپانسرهای باشگاه تامین شود. چند روز قبل برایتان نوشتیم که مهرداد به بانک مراجعه کرد اما موجودی حساب کافی نبود.

حالا در همین رابطه خبردار شدیم وقتی این بازیکن با مسئولان باشگاه تماس گرفت تا دلیل پر نبودن حساب را جویا شود بعضی از آنها به او توصیه کردند چند روزی صبر کند و تحت هیچ شرایطی چک را برگشت نزند چون نمی‌خواهند روابطشان با اسپانسر تیره شود و با حامی مالی که به دست آورده‌اند دچار چالش جدی گردند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی