|

جزئیاتی تازه از اختلاف مسی و لواندوفسکی

ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی به اینکه از دست ستاره لهستانی حال حاضر بارسلونا دلخور شده بود، اعتراف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در گفت‌و‌گویی جدید با شبکه ESPN، به دلخوری‌‌اش از دست روبرت لواندوفسکی بابت اتفاقی که دو سال پیش رخ داد، اعتراف کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ سال گذشته در جریان بازی تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان در مرحله گروهی جام جهانی 2022، خیلی‌ها متوجه رفتار غیرعادی مسی نسبت به لواندوفسکی شدند. به نظر می‌رسید که مسی در هر بار روبه‌رو شدن با ستاره لهستانی، قصد دارد او را با دریبل‌ها و حرکاتش مغلوب کند و این واقعیتی بود که بعدها دیگر ستاره آرژانتینی‌ها، آنخل دی‌ماریا نیز در مستند شبکه استارپلاس به آن اذعان داشت. دی‌ماریا درباره رفتار دوست صمیمی‌ و هم‌تیمی‌اش در آن بازی در قبال لواندوفسکی گفت: در مورد مسی، برخی مسائل هست که گاهی اوقات در درون او باقی می‌ماند. وقتی یکی درباره لئو حرفی بزند که او از آن خوشش نیاید، در نهایت جوابش را می‌گیرد. بعضی افراد هم هستند که درباره‌اش از این حرف‌ها می‌زنند و به او احترام نمی‌گذارند. آنها نمی‌خواهند درک کنند که او بهترین بازیکن تاریخ است. او اما با حرف جواب این آدم‌ها را نمی‌دهد و عصبانی شود، روزگار آنها را سیاه می‌کند.

حتی خود مسی هم به دلخوری‌‌اش از دست لواندوفسکی بابت حرف‌هایی که پس از کسب جایزه بهترین بازیکن فیفا (The Best) در سال 2021 زد، اعتراف کرد. لواندوفسکی در آن مراسم به شیوه‌ای غیرمستقیم خودش را شایسته‌ترین گزینه برای بردن جایزه‌ای دانست که به مسی رسید و گویا همان حرف‌هایش ناراحت ستاره آرژانتینی را در پی داشت. به این ترتیب او که در مراسم توپ طلای 2021 به لواندوفسکی برای بردن این جایزه رأی داد و حتی بعد از تحویل گرفتن این جایزه، از ستاره لهستانی تمجید کرد، برای انتخاب جایزه انفرادی بعدی، یعنی The Best به یکی دیگر از نامزد رأی داد.

در واقع سرآغاز علنی شدن اختلافات مسی و لواندوفسکی از همان مراسم بود و ستاره لهستانی اینگونه به آن واکنش نشان داد: درک اینکه چرا ناراحتی مسی را به من نسبت می‌دهند سخت است. من به مسی رأی دادم چون ارزش کارهای که او در سال 2021 و قبل از آن انجام داده بود را می‌دانستم. مسی هم برای توپ طلا به من رأی داد اما نمی‌داند چرا بعداً نظرش در مورد من عوض شد. با این حال من فکر نمی‌کنم کاری انجام داده باشم که بخواهم به خاطرش ابراز پشیمانی کنم و از کسی هم شکایتی ندارم. نظر و رأی او برای من محترم است.

اکنون بعد از نزدیک به یک سال مسی درباره آن ماجرا‌ها صحبت کرده و گفت که دقیقاً چه چیزی باعث دلخوری‌اش از دست لواندوفسکی شده است. او گفت: وقتی من توپ طلا را بردم، حرف‌هایی زدم که واقعاً به آنها اعتقاد داشتم (اینکه فرانس فوتبال یک توپ طلا به لواندوفسکی بدهکار است). بله در بازی آرژانتین - لهستان من او را هدف گرفته بودم. البته بعد از آن بازی گذر ما به هم افتاد و با یکدیگر صحبت کردیم و متوجه شدیم که دچار سوء تفاهم شده‌ایم. من آن زمان ناراحت بودم و احساس می‌کردم که نتوانستم چیزی که او گفته است را تلافی کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی