|

فولاد با یک مهاجم اروپایی به توافق رسید!

جنوبی ها برای تقویت تیم خود در نیم فصل دست به کار شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از تیم های مشکل دار لیگ در خط حمله فولاد است. فولاد خوزستان در ۱۲ بازی اخیر خود ۵ گل زده و به همین دلیل لقب بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده است. هر چند که با آمدن مارتینز این تیم ۱۰ امتیاز کسب کرده اما نبود مهاجم شش دانگ و تمام کننده در فولاد، امتیازگیری را برای این تیم سخت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فولادی ها که در ابتدای فصل امید زیادی به درخشش عباس زاده و منشا داشتند، در عمل نتوانستند از این مهره ها استفاده لازم را ببرند. سهم هر کدام از این بازیکنان برای فولاد تنها ۱ گل است و جالبتر اینکه ساسان انصاری، کاپیتان فولادی ها با ۲ گل زده بالای سر آنها قرار گرفته است. جدیدترین گلزن فولادی ها عادل آرغندِ جوان است که با اعتماد مارتینز هفته گذشته توانست اولین گل لیگ برتری خود را برابر سپاهان ثبت کند.

با این اوضاع فولادی ها می دانند که برای جدا شدن از نیمه های پایینی جدول به یک گلزن تمام کننده نیاز دارند و برای رفع این مشکل در روزهای اخیر با نظر مارتینز کار جذب یک مهاجم اروپایی را پیش برده و با او به توافق رسیده اند. فولاد در سه دیدار آینده خود با ذوب آهن، پیکان و نساجی بازی می‌کند و با توجه به نیازهای این تیم مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار خبرهای نقل و انتقالاتی از اردوی فولاد باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی