|

تارتار جانشین یحیی؟!

مدیرعامل باشگاه ملوان: حضور مهدی تارتار سرمربی این تیم در پرسپولیس شایعه و این خبر کذب است.

لینک کوتاه کپی شد

آرش فهمیده اظهار کرد: به هرحال این گونه شایعات و گمانه زنی‌ها در حین برگزاری مسابقات به وجود می‌آید اما این اخبار کذب است و از سوی دیگر مهدی تارتار با باشگاه ملوان بندرانزلی قرارداد دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی افزود: هم اینک نیز باشگاه ملوان با سرمربی تیم در فضای احترام متقابل بسر می‌برند و قرار هم نیست که مهدی تارتار از تیم جدا شود؛ این مربی تا پایان فصل، هدایت ملوان را بر عهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ملوان شایعه پیوستن پوریا پورعلی بازیکن این تیم به پرسپولیس را هم تکذیب کرد و ادامه داد: این خبر نیز شایعه است؛ بازیکنان ملوان هم با تیم خود قرارداد دارند و تا پایان فصل لیگ برتر این تیم را در مسابقات همراهی خواهند کرد.

وی در ادامه از نتایج کسب شده در دور رفت لیگ برتر ابراز رضایت کرد و اضافه کرد: خدا را شاکریم که در پایان نیم فصل توانستیم جایگاه خوبی را کسب کنیم؛ تصاحب این جایگاه و این موفقیت را مرهون تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هستیم و امیدواریم که روند خوب رو به رشد ملوان تا پایان فصل نیز ادامه یابد و در نهایت بتوانیم جایگاه شایسته‌ای را در لیگ برتر کسب کنیم.

فهمیده در خصوص جذب بازیکنان جدید نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به درخواست کادرفنی، چند روزی تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تعطیل شد؛ به احتمال زیاد تا پایان هفته جلسه‌ای را با مهدی تارتار در خصوص برپایی اردو و همچنین جذب بازیکنان جدید برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: تاکنون نیز مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هیچ لیستی برای جذب بازیکن یا بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم ارائه نکرده و در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم، در این خصوص نیز بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشور با انجام ۱۵ بازی و کسب ۲۴ امتیاز، در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی