|

جذابیت مردان جوان

علت گرایش بعضی زنان به مردان جوان تر از خود چیست؟

امروزه خیلی از زنان، اختلاف سنی بالا را مانعی برای ازدواج نمی دانند و بیشتر مجذوب مردان جوان تر از خود می شوند که در اینجا به بررسی بیشتر…

لینک کوتاه کپی شد

امروزه افراد مشهوری همانند کیت ماس، پرینکا چوپرا و هایدی کلوم، سن را مانعی برای ازدواج نمی دانند اما علت تمایل آنان یا بعضی از زنان دیگر به رابطه با مردان جوان تر از خود چیست؟ 

واقعیت این است که این موضوع در گذشته و به لحاظ فرهنگی، چندان مورد قبول نبود اما شرایط دنیای مدرن اکنون تغییر کرده و مسائلی مانند اختلاف سنی بالا میان زنان و مردان دیگر چندان عجیب به نظر نمی رسد. همچنین، در این راستا باید گفت که امروزه زنان غیر متاهل و دارای بیش از 30 سال سن، در جامعه به عنوان زنان مجرد میان سال و یا گاها "زنان ترشیده" خطاب می شوند و بنابراین هنگامی که مورد توجه بعضی مردان جوان قرار می گیرند، همه تلاش خود را می کنند تا آنها را مجذوب خود کرده و انگ ترشیده بودن را از روی اسم خود بردارند. 

در حقیقت، دلایل بسیاری برای گرایش بعضی از زنان به مردان کم سن و سال تر از خود وجود دارد و به عبارتی می توان گفت که مردان جوان از جذابیت بیشتری برای این دسته از زنان برخوردار اند که یکی از دلایل آن سلامت بدنی بالاتر و رسیدگی بیشتر آنان به ظاهر و اندام خود به نسبت مردان سن بالا تر است. 

یکی دیگر از دلایل این موضوع این است که مردان جوان تر، زندگی را به گونه متفاوت تری تجربه می کنند چرا که از هیجان بالاتری برخوردار اند و آماده تجربه اتفاق های چالش بر انگیز، سرگرم کننده و هیجان انگیز بیشتری هستند.

از دیگر دلایل این موضوع، رسیدگی بیشتر مردان جوان  به ظاهر و لباس هایشان است. آنها اکثر لباس هایشان را طبق آخرین سبک های مد روز انتخاب می کنند و نحوه  پوشیدن لباس نیز یکی از موضوعات بسیار مهم و تاثیرگذار در جذب زنان به جنس مخالف، محسوب می شود. 

f45c56544db9f203388ff5803d

دلیل دیگر آن نیز این است که اکثر مردان جوان اصراری به داشتن فرزند ندارند. اغلب زوجین در سنین بالاتر، هفته ها و ماه ها در مورد این موضوع فکر می کنند تا به یک نقطه مشترک برسند اما مردان جوان تر اهمیت چندانی به این مسئله نمی دهند و در صورت نارضایتی همسران خود با این موضوع نیز، گاها استقبال می کنند.   

علاوه بر این، مردان جوان زمان بیشتری را به همسرانشان اختصاص می دهند. اکثر آنها  ذهن خود را به چندان فعالیت های شغلی و حواشی پیچیده زندگی معطوف نمی کنند و تونایی بالاتری در ایجاد تعادل میان حرفه و روابط زناشویی خود دارند که همین امر باعث می شود تا این دسته از زنان در کنار آنان، آرامش بیشتری به لحاظ روانی احساس کنند.

در آخر باید به مسئله باروری بالاتر مردان جوان تر اشاره کرد که همین امر درصورت تمایل زنان به داشتن فرزند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین در طی دوران پر استرس بارداری نیز، آنها به نسبت مردان سن بالاتر با دغدغه های فکری گوناگون، از توانایی بیشتری در ایجاد آرامش به همسران خود برخوردار اند. 

65acf3505a8ffbe531119ef794749e5651aabe81d412ba5af1d46f3e8757019f7d27929476e466e9251153208bd3eb2804c80790

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی