|

مرگ گلزار محمدی پس از مبارزه با سرطان + بیوگرافی

گلزار محمدی هنرمندی که چندین نمایش عروسکی و دبیری جشنواره بی‌المللی تئاتر عروسکی را در پرونده خود داشت پس از مبارزه سخت با بیماری سرطان…

لینک کوتاه کپی شد

گلزار محمدی، دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران -مبارک درگذشت. پیکر این هنرمند، صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت محمدیه سنندج به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایسنا، گلزار محمدی، دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران -مبارک که پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان و بستری شدن در بیمارستان، به خانه پدری‌اش در سنندج منتقل شده بود، بامداد امروز (یک شنبه ۱۸ اسفند) درگذشت.

گلزار محمدی، متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد تئاتر بود. او کارگردانی چندین نمایش عروسکی چون «ملک جمشید و غول»، «تیبا و تیبوتی» و «پهلوان پنبه» را در کارنامه داشت. این هنرمند، از سال ۱۳۹۶ تاکنون رئیس انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر بود.

پیکر این هنرمند، صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت محمدیه سنندج به خاک سپرده می‌شود.

مرگ گلزار محمدی پس از مبارزه با سرطان + بیوگرافی

گلزار محمدی چگونه انسانی بود؟

در این روزهای سیاه که هر روز شنیدن خبرهای بد از گوشه و کنار ایران عزیز، روح مان را می آزارد، خبر شدت گرفتن بیماری گلزار محمدی عزیز که دبیری هجدهمین جشنواره تئاتر عروسکی را بر عهده گرفته، دردی مضاعف بر دردهای مان اضافه کرد.

گلزار محمدی مهربان مان که در این روزها با بیماری سرطان دست به گریبان است، نیازمند دعاهای تک تک ما است تا شاید در این روزهای بد، خبر بهبود او بتواند ما را دوباره به معجره امیدوار کند.برای آنکه در این روزها یاد گلزار محمدی در خاطرمان باشد و دعاهای مان را به سمت او روانه کنیم با تعدادی از هنرمندان عرصه ی تئاتر عروسکی که سابقه ی دوستی و همکاری با او را داشته اند، گفت وگویی داشته ایم و از آن ها درخواست کرده ایم که از گلزار محمدی و آشنایی خود با این هنرمند عزیز بگویند. در زیر روایت روشنک کریمی از گلزار محمدی را می خوانید :

اولین بار گلزار محمدی را در شهرداری دیده ام که فردی خوش خنده ، پر انرژی ، شاد و پر از روحیه و انرژی مثبت بود . در این مدت ، علی رغم آن که شرایط جسمی او خیلی خوب نبود ، او مدام با همه جلسه می گذاشت , و همه چیز طبق برنامه پیش می رفت ، حتی خبر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر عروسکی هم منتشر شد .

من آدم امیدواری هستم . مادر من هم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و پزشکان قطع امید کرده بودند و گفته بودند که سه ماه بیشتر زنده نمی ماند ، اماث از این اتفاق ، حدود بیست سال می گذرد . نگاه من همیشه مثبت است و به نظر من ، همیشه معجزه اتفاق می افتد ، همان طور که برای مادر من اتفاق افتاد . اگر همه ی ما به این فکر کنیم که می خواهیم دوباره لبخند گلزار را ببینیم ، حتما این اتفاق خواهد افتاد . می دانم که خود او هم آدم خوش روحیه ای است و هر کس که در شرایط بیماری او بود ، مسئولیت دبیری جشنواره را قبول نمی کرد . او آنقدر خوش انرژی است و فقط به فکر آن است که هر کاری که از دستش برمی آید انجام دهد .

واقعا خیلی خوشحال هستم که گلزار هست و می خواهد جشنواره تئاتر عروسکی امسال را برگزار کند . او تجربه اجرایی بسیار خوبی دارد . واقعا امیدوارم که انرژی خوب همه ی ما به او برسد . معجزه هیچوقت دور نیست . واقعا دلم می خواد لبخند همیشگی او را بار دیگر ببینم

منبع: تئاترفستیوال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی