|

فردا آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی برگزار می‌شود

آزمون

رئیس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی روز پنجشنبه ۱۲ خرداد با حضور هزار داوطلب خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در روز ۱۲ خرداد خبر داد و گفت: تمامی فرآیند این آزمون در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ در پنجشنبه ۱۲ خرداد خبر داد و گفت: تمامی فرآیند این آزمون در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود.

آزمون

وی در این باره اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که مجری دوره فلوشیپ هستند این آزمون را برگزار می‌کنند و داوطلبان می‌توانند تا پایان وقت اداری امروز با مراجعه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: هزار نفر در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ شرکت می‌کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ رأس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود و پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه ۱۳ خرداد از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون توسط دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون خواهد بود. آزمون شفاهی تمامی رشته‌ها در روز‌های ۱۶ تا ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در صورت نیاز، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ خرداد وجود خواهد داشت.

نوروز شمسی یادآور شد: نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون اعلام می‌شود و در نهایت دانشگاه‌ها ممکن است نتایج را به سنجش ارائه کنند تا سنجش آن را منتشر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی