|

اجرای رتبه‌ بندی معلمان باعث تشدید تورم می‌شود؟

توضیحات عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در رابطه با موضوع افزایش تورم به دنبال اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ایجاد تورم به واسطه رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوقی بازنشستگان را طبیعی دانسته است.

علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع افزایش تورم به دنبال اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و لایحه رتبه‌بندی معلمان داشته که به شرح ذیل است.

شهبازی بیان کرد: فضای مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و لایحه رتبه‌بندی معلمان مثبت است و به احتمال بسیار به تصویب نمایندگان برسد. مباحث تورمی این موضوعات نیز باید بررسی شود تا آثار کمتری داشته باشد.

وی ادامه داد: مجلس این پذیرش را دارد که با توجه به شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی و معیشتی به این دو قشر کمک کند. بحث افزایش تورم طبیعی است که وجود داشته باشد و باید با اندیشیدن تدابیری این ضرر را کاهش داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: دولت بعدی با چالش کسری بودجه مواجه است. بسیاری از درآمدهایی که پیش‌بینی شده بود توسط دولت روحانی محقق نشده است. برای مثال دولت منابع و املاکی برای فروش داشته که این کار را انجام نداده است. در 4 ماهی که از سال 1400 گذشته، دولت دوازدهم هیچ یک از اهداف مجلس را تحقق نکرده است. امیدواریم دولت جدید بعد از استقرار با هم‌اندیشی مجلس اقداماتی را برای رفع مشکل کسری بودجه سامان دهد.

شهبازی در پایان گفت: راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی وجود دارد که تا به امروز اجراء نشده و به طور حتم توسط دولت جدید جبران می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزان دقت کنید اضافه شدن نجومی حقوق در دیگر ارگان هاباعث تودم نمی شود ولی چندر غاز اضافه شدن باعث تورم می شود عجیب نیست

  • مامور ارسالی در

    من آدم سیاسی نیستم ولی اگر درمورد اجرای رتبه‌بندی معلمان به طور کامل چاره اندیشی نشود قطعن مدارس در پاییز به مشکل برخواهند خوردالبته این جدال با دولت یا مجلس نیست بلکه خلف وعده شده ،ومعلمان حقشان را تمام وکمال میخواهندبدون هیچ بند وتبصره،حالا مقصر کیست ما کاری نداریم.تورم با حقوقهای دیگر که نجومی پرداخت میشوند بوجود می‌آید.۸۰ درصد هیئت علمی دانشگاهها که برای معلمان که خیلی منزلتشان از آنان بالاتر که چیزی نیست حتی۱۰۰ درصد هم چیزی نیست.معلم کلاس اول ابتدایی در ژاپن بالاترین حقوق را میگیردحتی منزلتش از رییس‌جمهور هم بیشتر است.هر نماینده‌ای این حرف را زده توهین مستقیم به معلمان کرده وباید عذرخواهی کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی