|

موضوع جلسه 4 مرداد معلمان با نوبخت چیست؟

نوبخت

فرهنگیان از نوبخت خواسته اند که در جلسه 4 مرداد به گمانه زنی ها پیرامون بودجه تخصیص یافته به رتبه بندی معلمان پاسخ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

برخی از معلمان در واکنش به گمانه زنی نمایندگان و وزیر اموزش و پرورش درباره اعتبار تعیین شده برای رتبه بندی معلمان و فوق العاده ویژه فرهنگیان از نوبخت خواسته اند که پاسخ گمانه زنی های را در جلسه بعدی یعنی ۴ مرداد بدهد.

به گزارش«شایانیوز»، در درخواست آنها آمده است: ضمن عرض تشکر  فراوان از جنابعالی  بابت دیدار با جمعی از معلمین  و مشخص کردن تکلیف رتبه بندی و فوق العاده ویژه ، همانطور که میدانید مقدار بودجه مورد نیاز در لایحه رتبه بندی ارسالی به مجلس  و  لایحه بودجه سال جاری مشخص نشده است و همین موضوع باعث گمانه زنی های مختلف  از سوی  نمایندگان مجلس و شخص آقای وزیر شده است که باعث  ازرده خاطر شدن تمامی فرهنگیان گشته است.

حال با توجه به اینکه جنابعالی در جلسه با تشکل های فرهنگی اعلام کردید که این گمانه زنی ها فاقد اعتبار  است و به شدت ان ها رد کردید و صریحا به نمایندگان معلمان اعلام کردید بودجه رتبه بندی محدودیت ندارد ولی به مجلس اعلام نمودین که ۲۱هزار میلیارد تومان بیشتر امکان پذیرنیست. خواهشا جهت شفاف سازی سایر مسئولین  و آسودگی خاطر تمامی فرهنگیان در این مورد ضمن اعلام حمایت قاطع و تخصیص اعتبار کامل لایحه ، نظر ” رسمی ” خود به نمایندگان معلمین را  یک بار دیگر ، این بار در جلسه ۴ مرداد  اعلام نمایید.

منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی