|

جدیدترین فرش های سال/ دیگه فرش کرم قهوه ای قدیمی شده وقتی همچین رنگا و مدلای خاصی مده

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین فرش های سال رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه دکور خوب میتونه تا حدود بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر داشته باشه چون در صورتی که شما یه دکور شیک و پیک داشته باشید مسلما دوست دارید که از سر و صدا و شلوغیه بیرون در انتهای روز به خونه برید و خستگی خودتون رو در این فضا از یاد ببرید در حالی که برعکسش هم هست و وقتی که خونه بهم ریخته و بدریخته شما اصلا دوست ندارید که برگردید به خونه و اوقاتتون رو در این فضا بگذرونید و فقط بهش به چشم یه خوابگاه نگاه میکنید! که خب این موضوع زیاد جالب نیست پس توصیه ی ما اینه که همیشه برای داشتن یه دکور خوب اطلاعات خودتون رو بالا ببرید مثلا همین الان که در حال خوندن این مقاله هستید دقیقا دارید این کار رو انجام میدید و میخواهید فرش های مد روز رو بشناسید.

خب این روزا در جریان مد بودن بسیار کار راحتی هست چرا که منابع زیادی برای این منظور در دسترس ما قرار دارن و شما خیلی راحت میتونید متوجه این بشید که چه چیزی مد هست و چه چیزی مد نیست و خب طبق اون برای خودتون پلن بچینید البته که شاید بگید که از اون دسته از افرادی هستید که مد رو دنبال نمیکنید ولی شما حتی با دیدن عکس فرش آشپزخانه جدید هم میتونید این کار رو انجام بدید و نیازی به کار شاقی نیست پس این کار رو انجام بدید تا بلکه از طریق اون بتونید به سراغ آیتم های به روز و شیک برید و روی مد باشید. حال در این مقاله هم در راستای مد میخواهیم جدیدترین فرش های سال رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که باید هنگام خرید اون بهش توجه کنید رو براتون ذکر کنیم، پس در ادامه با ما همره باشید.

جدیدترین فرش های سال

ابعاد فرش رو موقع خرید مورد بررسی قرار بدید

دقت کنید که موقع خرید اندازه ی قالی و قالیچه ای مدنظر خودتون رو به خوبی کنترل کنید تا یه وقت فرش کج و کوله نخرید هرچند که میشه چند سانتیمتر اختلاف رو توی ابعاد فرش های دستبافت نادیده گرفت ولی خب بیشتر از این مقدار خصوصا توی قالیچه های کوچک واقعا یه عیب بزرگ محسوب میشه.

برای چک کردن درستی ابعاد میتونید فرش رو از بخش میانی اون تا کنید و روی هم قرار بدید تا بتونید تقارن ابعاد و طرح های اون رو نسبت بهم مشاهده کنید.

همچنین برای این موضوع یه خط کش مدرج و یا متر هم میتونه بهتون کمک کنه تا به وسیله ی اون ها فاصله ی نقاط مختلفی که توی فرش هست رو نسب به هم دیگه بسنجید.

شما همچنین باید تقارن رنگ ها توی اشکال بافته شده رو هم مورد بررسی قرار بدید و دقت کنید یه طرحی اون وسط نیمه تموم نمونده باشه مثلا یه شاخه ای نباشه که وسط فرش همینطوری بدون امتداد قطع و ناپدید شده باشه.

جدیدترین فرش های سال

جدیدترین فرش های سال

جدیدترین فرش های سال

توجه به رنگ فرش موقع خرید اون

شاید بدونید که رنگ فرش ها در جهت خابشون تیره به نظر میاد و درجهت عکس خاب کم رنگ تره و خطوط طرح ها مشخص تر هستن بنابراین باید فرش رو از زوایای مختلف و زیر نور طبیعی مورد برررسی قرار بدید.

دقت کنید که رنگ فرشتون توی تمامی سطوح اون یکنواخت باشه مخوصاص که در صورتی که فرشتون کف ساده ای داره اختلاف رنگ و دو رنگی در اون دیده نشه.

کنترل کنید که رنگ فرشتون به اندازه ای کامل و غنی باشه که  قسمت های انتهایی پرز با سطح فرش اختلاف رنگ نداشته باشه چون در غیر این صورت وجود اختلاف نشون دهنده ی این خواهد بود که الیاف فرشتون با رنگ های جوهری رنگ شده.

جدیدترین فرش های سال

جدیدترین فرش های سال

صبر و حوصله تون رو موقع خرید بالا ببرید

موقعی که میخواهید به خرید فرش برید بهتره که تعارف و ملاحضه کاری رو نار بذارید و از فروشنده بخواهید که تمامیه فرش هایی رو که طرح و ابعادشون رو براشون مشخص کردید رو بهتون نشون بده و بعد از بین اون ها گزینه هایی که بیشتر با سلیقتون همخونی داره رو گلچین کنید و در مرحله ی بعد به دنبال این باشید که از بین اون ها انتخاب نهاییتون رو داشته باشید.

این رو هم در نظر بگیرید که از مغازه ی اولی که واردش میشید حتما نباید خرید کنید و بهتره که برای خرید به چند جا سر بزنید و اصلا بی حوصلگی نشون ندید و در صورتی هم که انتخاب براتون سخت هست یه فردی رو که سلیقش رو قبول دارید و سلیقش بهتون نزدیک هست رو همراه خودتون ببرید تا از نظر اون هم استفاده کنید.

جدید464698

جدیدترین فرش های سال

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی