|

سفارش حلقه ی نامزدی "پریناز ایزدیار" از ناف اروپا انجام شده که اینجوریه؛ سیس آرایشگرشو

parinaz-izadyar shayanews

پریناز ایزدیار جزء خوش قیافه ترین بازیگرهای سینما هست که یه زمان هم کار مدلینگ انجام داده برای مدل روسری و مانتو توی شوهای اسلامی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یه سری از بازیگرا هستن که به قدری تو کار خودشون تبحر بالایی دارن که از پس هر نقشی برمیان و شما تصور کنید که در این بین زیبایی و خوشتیپی رو باهم داشته باشن که دیگه چه بهتر و میشه گفت که این افراد دیگه یه سر و گردن از همکارای دیگشون بالاتر میرن و میشن اعتبار سینما و همه چیز تموم های اون مثل خانوم پریناز ایزدیار که خانوم خانوما از اون دسته از بازیگرهایی هست که فقط یه مشخصه برای بازیگر شدن رو نداره چون میدونید که چندتا مشخصه برای بازیگر شدن وجود داره که دو تا از اون ها استعداد و زیبایی هست و افرادی که صرف وجود یکی از این دوتا وارد این عرصه میشن اونجوری که باید دیده نمیشن مثلا سوسن پرور یکی از بازیگرهای بااستعدادی هست که به خاطره این که زیباییش سینما پسند نیست اونجور که باید بین سلبریتی های هفت قلم آرایشی دیده نمیشه، اما پریناز خانوم اینطور نیست و خانوم و خانوما هم زیبایی رو داره و هم استعداد رو و برای همین هم هست که این روزا حسابی کار و بارش گرفته و در حال دیده شدن هست. از جیرانش بگیر تا سه کام حبس خانوم که توشون حسابی خوش درخشیده. جالبه که پریناز ایزدیار از همون وقتی که با سریال زمانه به چشم اومد همینجوری داره میترکونه و ایشون از اون دسته از بازیگرها نبوده که با فیلم دهمش به چشم بیاد!

از اینا که بگذریم برسیم به فعالیت های بانو تو فضای مجازی مثل اینستاگرام که باید بگیم که پریناز خانوم این روزا حسابی سرگرم تبلیغ برای فیلم جدیدی که تو اون هنرنمایی کرده هست و روزی دو وعده استوری از این فیلم که گفتیم سه کام حبس هست میذاره و میخواد که آمار بیننده و فروش این فیلم رو یه تنه جابجا کنه و ثابت کنه که بله اینطوریاست! ولی حالا به تازگی یه عکسی از ایشون داره تو مجازی دست به دست میشه که حواشی ازدواج ایشون رو قوت داده که در ادامه راجبش بیشتر براتون صحبت میکنیم.

پری4485

حلقه ای که از زیبایی لنگه نداره و پشتش یه عالمه حرفِ!

این روزا سن ازدواج داره تو اکثر بازیگرامون بالا میره و انگار که کسی از این خرقه دوست نداره که تن به ازدواج بده و بره تو جرگه ی متاهلین و یکی هم میاد بره یهو دل و روده ی یه ملت رو به تعجب میندازه مثل گلزار که ازدواج نکرد نکرد آخر سر هم با یه بانویی ازدواج کرده که ایشون حدود بیست سال از آقای بازیگر کوچیک تره و در حالت عادی میتونست حتی جای بچه ی گلزار خان باشه البته که خیلی ها هم بودن از قشر عادی هم هم اینطور عنوان کرده بودن که اگر ثروت و موقعیت گلزار رو داشتن هرگز و به هیچ دلیلی ازدواج نمیکردن و ترجیحشون این بوده که همیشه تو گروه مجردها باقی بمونن! با حساب این گفته ها که کسی پی ازدواج رو نمیگیره پس حاشیه و حتی شایعه ی ازدواج سلبریتی ها و افراد معروف میتونه یکی از چیزایی باشه که به وفور به چشم بخوره و یه زمانی بازار حواشی رو داغ کنه و اون فرد رو به چشم بیاره و همه ی ذره بین ها رو روی اون ها زوم کنه.

پری4588621

حالا اینبار حواشی اومدن و چسبیدن به پریناز خانوم ایزدیار و ادعا دارن که این بازیگر زیبارو ازدواج کرده و متاهل هست! حالا این حاشیه از کجا قوت گرفته؟ به خاطره منتشر شدن دو تا عکس هست که این روزا تو تو مجازی داره میچرخه، حالا داستان این عکسا چیه؟ تو این عکسا خانوم بازیگر به زیبایی هر چه تمام تر دیده میشه و البته یه چیزی هست که حسابی تو این عکسا خودنمایی میکنه و به چشم میاد و اون هم حلقه ی دست خانوم خانوماست که یه انگشتر خیلی زیبا با نگین های براق هست و خیلی شبیه حلقه های ست نامزدیه و به همین خاطر خیلی ها این گمون توشون به وجود اومده که خانوم نامزد کرده در حالی که ایشون مجرد هستن و ازدواج نکردن و این خبر حاشیه ای بیش نیست و این انگشتر هم فقط یه اکسسوری معمولیه.

پریناز 9964

IMG_20230802_111003

بازار فیلم باربی داغه و پریناز هم باربی شده!

احتمالا این خبر رو شنیده باشید که به قدری چالش های باربی و کن رو اجرا کردن که هالیوودیا تصمیم گرفتن که فیلم این شخصیت رو بسازن و ایده ی خوبی هم بود چرا که پول خوبی از اون به جیبشون زدن و این فیلم از زمان پخشش تا به امروز تونسته چیزی حدود هشتصد میلیون دلار به فروش بره و خبرها حاکی از اینه که فروش گیشه ی این فیلم حتی میتونه تا یه میلیارد دلار هم بره و حسابی دیگه بترکونه و له کنه هر چی فیلم قبل خودش هست رو که خب این هم باز نشات گرفته از فضای مجازیه چرا که اگر یادتون باشه یه زمانی چالش باربی از تیک تاک مد شد و همینجوری خیلی از افراد از تیک تاکرای معروف بگیر تا شاخای اینستاگرامی در سراسر  دنیا این چالش رو اجرا کردن و اینجوری شد که دیده شد و به چشم اومد.

حالا در یه حرکت جالب هم تو اینستاگرام بعضی از بازیگرها رو به شخصیت باربی تبدیل کردن که پریناز خانوم هم یکی از اون ها بوده و عکس نهایی چیز خوبی از کار دراومده.

IMG_20230802_111029

کمی بیشتر درباره ی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در حال حاضر 37 سال داره، مجرد هست. خانوم خانوما زاده ی شهر بابل استان مازندران هست و یه خواهر و یه برادر داره که هر دوشون پزشک هستن. خونواده ی ایشون مخالف فعالیتش در عرصه ی بازیگری بودن وبه همین خاطر پریناز مجبور شد که در رشته ی گرافیک تحصیل کنه ولی در کنارش به مطالعه در خصوص بازیگری هم ادامه داد. این بازیگر همچنین مدلینگ هم کرده و توی شوهای اسلامی به عنوان مدل روسری و مانتو هم فعالیت داشته.

IMG_20230802_111038

پریناز ایزدیار در کنار گریمورش با سیس عقاب!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی