|

فیس چکش کاری شده ی مرجانه گلچین وقتی آرایشگرش نامبر وانه / مادر ترزایی شده برا خودش

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین از اون دسته از بازیگراست که خانوم هر روز با یه شکلی ظاهر میشه و دوست داره که جوون به نظر بیاد مثل ظاهری که تازگیا ساخته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین رو میشه یکی از اون دسته از بازیگرانی بشمار آوورد مکه خانوم شاید دیر شروع کرده باشه ولی خب عجیب و غریب معروف شد و به شهرت دست پیدا کرد که خب درصدی از این موضوع میتونه به این علت باشه که خانوم طنز و کمدی کار میکنه و خب مردم ما هم بیشتر به این ژانر علاقمند هستن و میشه حتی گفت که مرجانه گلچین در این ژانر برای خودش استادیه ولی خب ما ایشون رو بیشتر در تلویزیون دیدیم و اونقدرا که باید و شاید از هنرنمایی این بازیگر در سینما خبری نبوده ولی خب تلویزیون یه رسانه ی عمومی هست و به همین علت مرجانه خانوم شانس دیده شدن بیشتر نصیبش شده.

اما گفتیم که مرجانه گلچین دیر شروع کرد ولی خب ایشون شاید به نظر ما دیر شروع کرد پا گذاشتن به عرصه ی بازیگری ولی ایشون در جوونی هم بازیگر بوده ولی خب بعد ازدواج میکنه و کنار میکشه و حتی یه تایمی رو هم به مدت ده سال خارج از کشور زندگی میکنه ولی وقتی که دوباره برمیگرده به ایران نان استاپ کارش رو از نو شروع میکنه و خب با توجه به سابقه ی خانوم هم کارگردانا قبولش میکنن و اینطوری کم کم میره که تبدیل بشه به مرجانه گلچینی که در حال حاضر ما میشناسیم ولی خب احتمالا چهره ی خانوم بعضی از اوقات براتون ناشناس باشه! میپرسید چرا؟ با ما باشید که میخواهیم در ادامه بیشتر راجبه این موضوع براتون صحبت کنیم.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بتونه کاری آرایشگر رو به چکش کاری دکتر ترجیح داده!

مدل شدن در اینستاگرام یه جورایی مثل آب خوردن شده و هر کسی میتونه در این فضا خودش رو مدلینگ بنامه و فعالیت کنه ولی خب خیلی از این دوستان واقعا صلاحیت این رو که مدل باشن رو ندارن قد که ندارن، چاق هم که هستن و یه ذره قیافه هم دارن که از صدقه سر دکترهای زیباییشون هست! ولی خب معلوم نیست چرا این افراد از قضا بسیار هم دنبال کننده دارن و انگار مردم هم دیگه قیافه های اینطوری رو قبول کردن و یه جوری داره میشه که هر کسی حداقل دماغش رو عمل نکرده باشه با وجود این که دماغش هم خوبه نمیتونه در زمره ی زیبارویان قرار بگیره و عملی بودن نشون دهنده ی کلاس و البته پولدار بودن شده!

چون وقتی یه عده از چهره های عملی انتقاد میکنن یه عده ی دیگه میان و در دفاع میگن اگر شما هم پولش رو دارین برین عمل کنید انگار اونایی که عمل نمیکنن بی پولن! حالا در این بین هم خیلی از بازیگرا هم دست به دامن کارهای زیبایی میشن ولی خب یه سری از اون ها این کار رو خیلی تمیز انجام میدن طوری که آدم بفهمه تغییر کردن ولی این که چیکار کردن مشخص نباشه و یه عده هم که تغییراتشون از صد فرسخی معلومه.

مرجانه گلچین

ولی در این بین مرجانه گلچین از اون دسته از بازیگراست که خب خوشگل و جوون شدن رو دوست داره و حتی به عنوان مدلینگ هم فعالیت میکنه و در خیلی از جاها مدل لباس و میکاپ شده ولی خانوم خودش رو زیر تیغ جراحی نبرده و نمیبره ولی تا دلتون بخواد زیر دست آرایشگر و با کمک سرخاب سفیدآب و ادیت چهره ش رو متحول میکنه و طوری از این رو به اون رو میشه که آدم نمیتونه تشخیص بده که ایشون همون اوشونه یا چی! مثلا عکسای زیر رو ببینید و تفاوت رو خودتون متوجه بشید.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین چرا هر پله ای که میبینه مکث میکنه!

این روزا دیگه هر کسی برای خودش موقع عکس انداختن ژست داره و یه جورایی با وجود اینستا و پست های مختلفی که عکاس ها و امثالهم گذاشتن دیگه خیلی ها به قولی با رخ خوبشون برای عکس آشنا شدن و هر موقع میخوان عکس بگیرن برای خودشون ژست مخصوص دارن و خب ما شاید از اینستا یاد بگیریم ولی بازیگرا به واسطه ی بازیگر بودنشون این کارها رو بهتر بلدن چون احتمالا دیدید که وقتی با یه عالمه دوربین احاطه میشن توی مراسم ها یه جوری ژست میگیرن که همه ی عکس هاشون خوب میشه حالا مرجانه گلچین انگار هنوز برای خودش ژست مشخصی پیدا نکرده چون توی هر عکسی یه جوریه و معلوم نیست که چرا خانوم دوست داره توی راه پله ها همش عکس بندازه و انگار راه پله برای ایشون معنای خاصی داره.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بچه نداره ولی مادره مثل ترزا خانوم!

این روزا ازدواج در بین بازیگرا بسیار کم شده و خیلی از مردم هم معتقد هستن که زندگی متاهلی این دوستان دوومی نداره و یه جورایی محکوم به شکست میدونن ولی خب ما یه عالمه زوج در سینما داریم که بیش از ده سال هست که باهم ازدواج کردن و به خوبی و خوشی دارن زندگی میکنن مثل سحر ولدبیگی و همسرش اما موضوع ازدواج در مورد مرجانه گلچین هم اینطوریه که خانوم یه طلاق داشته و بعد از اون هم دیگه ازدواج نکرده تا به الان که 54 سال داره ولی خب جالبه که بدونید ایشون حتی بچه هم نداره ولی از کسانی که عکس هاش رو ادیت میکنه به عنوان بچه هاش یاد میکنه و حالا اون ها هم برای خانوم به مناسبت روز مادر مراسم زیر رو گرفتن و میشه گفت مرجانه گلچین مادر ترزایی هستش برا خودش!

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی