|

ارزی که شمارا به نوک قله می رساند!!

BNB

ارزی رقابت سختی را برای چندین ارز دیجیتال اصلی دیگر در بازار ایجاد کرده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن Gnox رقابت سختی را برای چندین ارز دیجیتال اصلی دیگر در بازار ایجاد کرده است.BNB، توکن پرکاربرد بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، پس از سقوط اخیر کریپتو که میلیاردها دلار را از بازار حذف کرد، به آرامی از آشفتگی بازار خارج شده است. در حال حاضر با 304 دلار در حال معامله است که نسبت به سطوحی که از ژانویه 2021 مشاهده نشده است 50 درصد افزایش یافته است.

توکن بایننس به لطف اکوسیستم در حال توسعه که مانع ورود کاربران جدید میشود، یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر در بازار بوده است. سال گذشته از Tether (USDT) گذشت و ارزهای رمزپایه مهمی مانند Polkadot، Cardano و XRP را حذف کرد و در 5 جایگاه برتر قرار گرفت.با توجه به CoinMarketCap، در حال حاضر ارزش بازار آن 49.5 میلیارد دلار است و حرکت دیگر ممکن است BNB را فراتر از Tether سوق دهد. با توجه به چرخش رویدادها و تحولات در روند، همراه با تغییر احساسات بازار، این امر بسیار محتمل است.

بایننس با بلاک چین سریع و مقیاس‌پذیر خود که به دنبال جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه برای اتریوم هستند، نقشی اساسی در هدایت خرده‌فروشی به دنیای ارزهای دیجیتال ایفا کرده است. همانطور که گفته شد، یک پروژه آتی که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است اخیرا توجه زیادی را در بین سرمایه گذاران به خود جلب کرده است.

ذهن های نوآور تجاری گرد هم آمده اند تا یک پلتفرم متمرکز بر جامعه ایجاد کنند که در آن هر کسی می تواند از استراتژی های مختلف DeFi بهره مند شود.در حالی که بایننس کار بزرگی را برای آوردن کاربران جدید به فضای کریپتو انجام داده است، Gnox به دنبال انجام همین کار در بخش DeFi است. این شرکت در تلاش است تا شکاف بین DeFi و سرمایه گذاران سطح ابتدایی را که درک محدودی از مکانیسم پیچیده دارند، پر کند.

برای اولین بار، یک پروژه بازتابی با مفهوم "کشاورزی محصول به عنوان یک خدمات" ارائه شده است. این نشان می دهد که پروتکل دارای وجوه خزانه خود است که در استخرهای نقدینگی ایمن سرمایه گذاری می شود، که در طول زمان پاداش دریافت می کند. بخشی از آن به عنوان یک انگیزه توکن پایدار برای کسانی که توکن‌های GNOX دارند بازخواهد گشت. این مانند ارائه پاداش های غیرفعال DeFi به سیستم خود بدون نیاز به هیچ حرکتی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی