|

پهلوان آلترناتیو یحیی اگر صادقی نماند

در صورتی که سعید صادقی حاضر به تمدید قرارداد نباشد این احتمال وجود دارد که یحیی سراغ احسان پهلوان برود و او را به پرسپولیس برگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک خوش تکنیک سابق قرمزها در چه شرایطی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

به گزارش  «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که بر اساس اخبار دریافتی، یحیی گل‌محمدی یک روز پیش از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس، لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تمدید قرارداد به رضا درویش ارائه کرده است اما به نظر می‌رسد سرمربی قرمزها برای برخی احتمالات گزینه‌های آلترناتیو را هم در نظر گرفته است.

گفته می‌شود در صورتی که سعید صادقی ستاره فصل قبل پرسپولیس که قراردادش با قرمزها به پایان رسیده، حاضر به تمدید قرارداد نباشد این احتمال وجود دارد که یحیی سراغ احسان پهلوان برود و او را به پرسپولیس برگرداند.

پهلوان  که دو فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد پس از این که پروسه تمدید قراردادش با پرسپولیس به سرانجام نرسید از بین دو تیم فولاد و سپاهان ترجیح داد به جمع شاگردان جواد نکونام ملحق شود.

پهلوان در دو فصلی که در پرسپولیس به میدان رفت به‌عنوان هافبک چپ و راست عملکرد قابل قبولی داشت و حتی به‌عنوان هافبک مرکزی نیز به میدان رفت و می‌تواند در صورت عدم همکاری سعید صادقی با پرسپولیس به گزینه جانشینی او تبدیل شود.

پهلوان در فولاد روزهای چندان خوبی را در فولاد پشت سر نگذاشت و شایعاتی درباره علاقه او به بازگشت به پرسپولیس مطرح شده و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی