|

انتخاب سرمربی استقلال به کجا رسید؟ تمام احتمالات نیمکت آبی ها

گفته می شود حجت کریمی به شکل جداگانه مذاکره هایی با جواد نکونام، محمد ربیعی، ساکت الهامی و مهدی پاشازاده داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال طی روزهای گذشته با هر 4 گزینه ایرانی نیمکت آبی ها مذاکره کرد و حالا قرار است این مذاکره ها را جمع بندی و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، حجت کریمی که بعد از قطع همکاری رسمی با ریکاردو ساپینتو، اعلام کرده بود برای هدایت استقلال هم گزینه ایرانی دارد و هم گزینه خارجی، خیلی زود به این باور رسید که باتوجه به دستورالعمل ممنوعیت قرارداد ارزی با مربیان خارجی، بهتر است سراغ مربیان ایرانی برود. هرچند این وسط یکی مثل خوان رامون لوپز کارو اسپانیایی پیدا شده که 4 سال بیکاری و خانه نشینی چنان به او فشار آورده که حاضر است حتی با قرارداد ریالی سرمربی استقلال شود اما جدا از این گزینه خارجی که به خرج خودش برای مذاکره با استقلال به تهران آمد و حجت کریمی ابتدا با او یک جلسه مذاکره ترتیب داد و سپس برایش کنفرانس تدارک دید، مدیرعامل استقلال با هر 4 گزینه داخلی تیمش هم مذاکره کرد.

گفته می شود حجت کریمی به شکل جداگانه مذاکره هایی با جواد نکونام، محمد ربیعی، ساکت الهامی و مهدی پاشازاده داشته و با تک تک آنها درباره هدایت استقلال حرف زده و از آنها برنامه گرفته است.

گویا مذاکره با مهدی پاشازاده که عضو کمیته فنی باشگاه استقلال است در دفتر باشگاه انجام شده اما مذاکره با جواد نکونام، محمد ربیعی و ساکت الهامی در دفتر شخصی حجت کریمی و دفتر یکی از دوستان مدیرعامل استقلال بوده و حالا وقت تصمیم گیری است.

حالا حجت کریمی باید تصمیم آخر را بگیرد؛ می گویند جواد نکونام اگر مجوز بگیرد، گزینه اصلی استقلال است، محمد ربیعی و ساکت الهامی گزینه های بعدی هستند و در آخر هم بحث انتخاب خوان رامون لوپز کارو و مهدی پاشازاده کنار هم مطرح شده است.

البته با توجه به حرف های وزیر ورزش که در جمع خبرنگاران گفت تا جایی که من خبر دارم سرمربی استقلال، ایرانی است، به نظر می رسد سفر مربی اسپانیایی به تهران مانور بود. مگر آن که زور ایجنت این مربی بیشتر از تصور عموم باشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی