|

کاپیتان در آستانه خروج از استقلال

گلر شماره یک استقلال پس از 7 سال از جمع آبی‌های پایتخت جدا خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، برنامه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه هم با سرعت بیشتری مطابق با نظر سرمربی جدید آبی‌ها در حال اجرایی‌شدن است و در این بین یکی از مهم‌ترین پست‌های استقلال که دستخوش تغییر خواهد شد، خط دروازه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ جایی که طبق اطلاعات خبرنگار ما ، جدایی سیدحسین حسینی، کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک آبی‌های پایتخت، از جمع استقلالی‌ها قطعی شده و گلر تیم ملی در جام جهانی قطر، پس از بازگشت به استقلال در لیگ شانزدهم با پشت سر گذاشتن دوران سربازی، به حضور هفت ساله خود در دومین مقطع بازی با پیراهن استقلال پایان می‌دهد.

1891393

حسینی که در سال‌های حضور در استقلال دو قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و برای مدتی رکورددار فوتبال ایران در بسته نگه داشتن دروازه برای دقایق متوالی لقب گرفته بود، حالا باید در آستانه 31 سالگی مسیری متفاوت را در پیش بگیرد.

حسینی که در رده سنی بزرگسالان به جز دو سال دوران سربازی در ملوان، با پیراهن باشگاه دیگری به میدان نرفته، باید خودش را برای حضور در یک باشگاه دیگر آماده کند و راهی را آغاز کند که پیش از او گلرهای دیگری نیز آن را رفته‌اند.

1891398

سیدمهدی رحمتی و وحید طالب‌لو دو دروازه‌بان شاخص استقلال در دهه هشتاد و نود بودند که روزهای فوق‌العاده‌ای در استقلال توام با قهرمانی پشت سر گذاشتند، اما در نهایت در مقطعی مجبور به ترک این باشگاه شدند؛ ولی با عملکرد درخشان در باشگاه‌های بعدی، دوباره راه بازگشت به قفس توری آبی‌ها را پیدا کردند.

حسینی که خود روزگاری با نیمکت‌نشین کردن رحمتی به عنوان مطرح‌ترین گلر وقت فوتبال ایران، جایگاهش را تثبیت کرده بود، با وجود جدایی از استقلال، قطعا با پیشنهادات مناسبی مواجه خواهد شد و این فرصت را دارد تا با درخشش در یک تیم جدید، مسیری را آغاز کند که شاید انتهای آن، بازگشت به تیم محبوبش باشد.

1891399

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی