|

واکنش امباپه به پیشنهاد نجومی عربستانی ها

به نظر می رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرده است

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرده است و به این ترتیب هیچ علاقه ای برای رفتن به فوتبال عربستان نشان نداده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، کیلیان امباپه با توجه به این که قرارداد خود را با پی اس جی تمدید نکرده است، در لیست فروش پی اس جی قرار گرفته است و باید دید که در نهایت این بازیکن به کدام تیم خواهد رفت.

الهلال عربستان یکی از تیم هایی است که به کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن پیشنهاد داده است. به گفته روزنامه اکیپ فرانسه، کیلیان امباپه پیشنهاد تیم الهلال عربستان را رد کرده است. امباپه حتی به طور کلی با نماینده الهلال عربستان که به پاریس رفته است، ملاقاتی نکرده است و با او گفت و گویی نداشته است. در حقیقت امباپه اصلا توجهی به تیم عربستانی ندارد و نمی خواهد راهی فوتبال عربستان شود.

رئال مادرید یکی از جدی ترین مشتری های امباپه به شمار می رود و باید دید که در نهایت راهی این تیم می شود یا این که اتفاقات دیگری برایش رقم خواهد خورد. امباپه با توجه به این که 24 سال سن دارد هنوز می خواهد در فوتبال اروپا بماند و نمی خواهد راهی عربستان شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی