|

ستاره بایرن پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

لروی سانه پیشنهاد بارسا را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

لروی سانه از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ تاکنون نتوانسته بود انتظارات را از خود برآورده سازد و طی ماه‌های اخیر، آینده او همواره یکی از موضوعات مورد بحث در این باشگاه بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ اما اکنون شرایط این بازیکن 27 ساله زیر نظر توماس توخل تغییر کرده و در بازی افتتاحیه بوندسلیگا مقابل وردربرمن نیز در کنار هری کین، بهترین بازیکن بایرن بود. با این حال پس از پیوستن عثمان دمبله به پاری سن ژرمن، شایعاتی منتشر شدند که بارسلونا به جذب لروی سانه علاقه دارد و از طرفی باواریایی‌ها نیز مشکلی با فروش او نخواهند شد.

حال کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد و نزدیک به این باشگاه آلمانی گزارش داده‌اند بارسلونا به لروی سانه ابراز علاقه کرده بود اما این بازیکن آگاهانه تصمیم گرفت در مونیخ بماند. سانه زیر نظر توماس توخل خوشحال و پر از انگیزه است. این مربی وقتی پنج ماه پیش روی نیمکت باواریایی‌ها نشست، تغییر شرایط سانه را به عنوان یک وظیفه شخصی برای خود تعیین کرد. این ملی پوش آلمانی بسته به شرایطش در فصل جاری، در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال آینده در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت. گفتنی است سانه تا سال 2025 با بایرن قرارداد دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی