|

بخوانید انگیزه سرمربی استقلالی برای موفقیت در دربی

رسول خطیبی عزم خود را جزم کرده تا پایان را به روزهای خوب برگرداند و بتواند این تیم جوان را در لیگ حفظ کند. گزارش کامل را در ادامه بخوانبد.

لینک کوتاه کپی شد

پیکانی‌ها در دو هفته گذشته دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان را تجربه کردند؛ تیم جوان لیگ برتر که با بودجه‌ای پایین وارد مسابقات شده، بعد از بازی هفته هشتم مقابل مس با نظر رسول خطیبی از امروز (سه‌شنبه) کار خود را از سر گرفت تا برای بازی بعدی آماده شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، تمرین امروز خودروسازان با حضور فعال رسول خطیبی برگزار شد؛ سرمربی پیکان امیدواری زیادی به تیم خود دارد و قصد دارد با جبران دو شکست قبلی شرایط بهتری را برای بازیکنان ایجاد کند.

یکی از بخش‌های مهمی که خطیبی امروز برای شاگردانش در نظر گرفت، شوت به چارچوب بود و همه بازیکنان در این آیتم شرکت داشتند. جالب اینکه شاگردان رسول خطیبی برای آن که مهارت و تبحر خود را به نمایش بگذارند، وارد دایره کری‌خوانی شدند.

کادرفنی در بخشی دیگر، گل کوچک را در برنامه تیم گنجاند. بازیکنان در قالب دو گروه، به گل کوچک پرداختند که حساسیت بالایی در دل خود داشت و یک جلسه تمرین پرانرژی را نوید می‌داد.

پیکان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری از ساعت 15 در دربی کوچک تهران میزبان هوادار است و خطیبی امید زیادی دارد تیمش بتواند در این بازی نتیجه مطلوبی بگیرد و به شرایط خوب برگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی