|

چند تیم آمریکایی به دنبال ستاره بارسا

چند تیم آمریکایی به صورت جدی به دنبال جذب لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، هستند.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش لواندوفسکی در ترکیب بارسلونا خصوصا در فصل گذشته نشان داد که او توانایی بسیاری در مقابل دروازه و در دیدارهای بزرگ دارد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم ژاوی به لطف درخشش او موفق شد جام قهرمانی لالیگا را از آن خود کند اما این ستاره لهستانی این فصل با معضل مصدومیت روبرو شده تا نتواند تیمش را آنطور که باید و شاید همراهی کند و شاید همین مقدمه‌ای برای جدایی او باشد. 

حالا TUDNUSA خبر داده که این بازیکن 35 ساله در فهرست خرید چند باشگاه بزرگ آمریکایی قرار گرفته و آنها امیدوار هستند که بتوانند با ارائه پیشنهادهای جذاب او را برای ترک بارسا و حضور در ام ال اس متقاعد کنند.

به این ترتیب، این ستاره لهستانی در صورت حضور در این باشگاه‌ها خیلی زود به یکی از پردرآمدترین بازیکنان حاضر در این لیگ تبدیل خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی‌اش در این زمینه چه خواهد بود. 

هرچند او تا سال 2026 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد و هر باشگاهی که به دنبال به خدمت گرفتنش باشد باید مبلغی را برای جذب او به بارسا پرداخت کند با مدیران این باشگاه وارد مذاکره شود. 

لواندوفسکی پیش از این گفته بود که همیشه به بازی در لیگ آمریکا فکر کرده است اما شیوع ویروس کرونا شرایط را به شکلی پیش برد که او از این کار منصرف شود و حالا هم مشخص نیست که پس از بارسلونا شرایط حضور در آمریکا را داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی