|

یک رقابت جذاب دیگر میان استقلال و پرسپولیس!

تعداد کلین شیت های حسینی به شش بازی رسیده و برای بیرانوند روی عدد پنج متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

حالا حسین حسینی با شش کلین شیت در 9 بازی رده اول جدول بهترین گلرهای فصل را دارد، علیرضا بیرانوند با ثبت 5 کلین شیت در رده دوم است و حسین پورحمیدی هم با همین تعداد در رده دوم مشترک قرار گرفته است اما از این جهت که او با یک بازی بیشتر 5 کلین شیت داشته، از نظر عملکرد کیفی بعد از بیرانوند در رده سوم قرار خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اما علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری 2 دروازه بان مهم فوتبال ایران در سالهای اخیر در رده بعدی بهترین ها قرار دارند، این 2 نفر توانسته اند در بازیهای گذشته تیم خود در 4 بازی کلین شیت داشته باشند، هر 2 نفر در سال جدید در تیم های تازه خود فعالیت دارند، محمد رضا اخباری از تیم تراکتور به تیم گل گهر سیرجان پیوسته و علیرضا حقیقی هم از تیم نساجی مازندران به تیم فوتبال هوادار تهران رفته است.

به هر حال پیشی گرفتن حسین حسینی از علیرضا بیرانوند یک اتفاق جالب است که استقلال را در یک زمینه دیگر در مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای امسال از پرسپولیس بالاتر و با اعتبار تر نشان می دهد.

مسابقات فوتبال لیگ کشورمان به علت یک فیفا دی دیگر موقتا تعطیل شده است و استقلال در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی