|

بازیکنان پرسپولیس به جز رونالدو باید مراقب این فوق ستاره هم باشند!

ستاره برزیلی تیم النصر با آمار شگفت انگیز به استقبال بازی مقابل پرسپولیس ایران خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

النصر عربستان در دیدار رفت مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با وجود کسب پیروزی دو بر صفر از اندرسون تالیسکا در حمله‌اش بهره نمی‌برد، اما پس از حضور این ستاره برزیلی در سه مسابقه پیاپی لیگ قهرمانان آسیا توانست با درخشش او در کنار کریستیانو رونالدو به بردهای خود ادامه بدهد و در آستانه صعود از گروه E قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تالیسکا در 12 مسابقه اخیر النصر در رقابت‌های مختلف داخلی و آسیایی که در ترکیب بوده، غیر از یک دیدار که در نیمه اول اخراج شده و دیدار اخیرشان مقابل الوحده، در 10 دیدار دیگر گلزنی داشته و آمار شگفت انگیز 16 گل را بر جای گذاشته که شگفت انگیزتر از کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان هم هست.

این ستاره برزیلی پس از غیبت مقابل پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در سه دیدار پیاپی بعدی برابر استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر (دو بازی) توانست 6 گل بزند تا در حال حاضر به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان آسیا قرار بگیرد و با این عملکرد احتمالا جزء فهرست جدال با پرسپولیس نیز حاضر شود.

تیم فوتبال النصر جمعه شب هفته جاری در لیگ روشن عربستان مقابل الخلود قرار می‌گیرد که مشخص نیست تالیسکا در فهرست این بازی باشد، اما احتمالا لوئیز کاسترو برای دیدار با پرسپولیس از این ستاره برزیلی در خط حمله خود استفاده خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی