|

محرومیت طولانی مدت در انتظار ستاره سیتی

دو تیم سیتی و تاتنهام شب گذشته در ورزشگاه اتحاد به تساوی ۳-۳ دست پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

احتمال دارد ارلینگ هالند به دلیل اعتراض به قضاوت جنجالی سایمون هوپر با محرومیت روبرو شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ منچسترسیتی هنگام نتیجه ۳-۳، در دقیقه 4+90 در موقعیت ضد حمله قرار داشت، داور پس از تک به تک جک گریلیش با دروازه‌بان تاتنهام ناگهان تصمیم گرفت خطای بازیکن اسپرز را روی ارلینگ هالند اعلام کند تا آخرین موقعیت شاگردان پپ گواردیولا برای زدن گل برتری از دست برود. این تصمیم بحث برانگیز سایمون هوپر با اعتراض و خشم شدید ارلینگ هالند روبرو شد که هوپر در نهایت به هالند بابت این اعتراضات کارد زرد نشان داد. هالند پس از بازی در حساب X (توییتر سابق) خود نوشت:

این دیگه چه جور مسخره بازی بود.

 مهاجم نروژی اکنون به دلیل پست خود در X در خطر محرومیت و جریمه از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس قرار دارد. در صورتی که ثابت شود که این پست قانون E3.1، در مورد اظهار نظر مربوط به رسانه‌های اجتماعی و اظهارات مطرح شده در رسانه‌ها را نقض می‌کند، این مهاجم نروژی با محرومیت مواجه می‌شود. پپ گواردیولا نیز درباره داوری این بازی گفت:

با مشاهده تصاویر بازی درک تصمیم داور سخت است. او تصمیم می‌گیرد موقعیتی که قبلا ادامه داده بود (آوانتاژ) را متوقف کند. پس از پاس سوت زد و این موضوع را من درک نمی‌کنم. واکنش من در کنار زمین؟ نمی‌خواهم از داوران انتقاد کنم. گاهی در کنار زمین کنترلم را از دست می‌دهم اما اینجا نمی‌خواهم نظری داشته باشم. ما به خاطر اشتباه داوری به تساوی نرسیدیم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی