|

ستاره سیتیزن ها مصدوم شد

فوق ستاره سیتیزن‌ها در بازی دوستانه برابر جزایر فارو مصدوم شده و به دیدار این تیم مقابل اسکاتلند نمی‌رسد

لینک کوتاه کپی شد

پزشک تیم ملی نروژ تائید کرد که ارلینگ هالند پس از مصدومیت در دیدار دوستانه مقابل جزایر فارو، دیدار نروژ مقابل اسکاتلند در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد. هالند در دیدار مقابل جزایر فارو از روی نیمکت به میدان آمد اما از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد که این اتفاق مطمئنا نگرانی پپ گپاردیولا را در پی خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ روز گذشته، جمعه ۱۷ نوامبر، بخش پزشکی اتحادیه فوتبال نروژ تایید کرد که هالند به اسکاتلند سفر خواهد کرد تا در این مسابقه بزرگ برای کشورش شرکت کند. با این حال اولا سند، پزشک تیم ملی نروژ، تایید کرده است که او در این دیدار که فردا ۱۹ اکتبر ساعت ۲۳:۱۵ برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. اولا سند صبح امروز در جدیدترین به روزرسانی در مورد مصدومیت فوق ستاره نروژی گفت:

مصدومیت او جدی نیست، اما درد زیادی تحمل می‌کند و با محدودیت‌هایی برای بازی کردن مواجه است. متأسفانه بازی اسکاتلند کمی زود برگزار می‌شود.

منچسترسیتی شنبه ۴ آذر به مصاف لیورپول می‌رود. مطمئنا مصدومیت هالند پس از کابوس مصدومیت بازیکنان سیتی در این دور از بازی‌های ملی، پپ گواردیولا را نگران کرده است. ادرسون، رودری و ماتئوس نونس از جمله شش بازیکنی هستند که در این هفته دچار آسیب دیدگی شده‌اند و حضور آنها در دیدار مقابل لیورپول با ابهام روبروست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی