|

بارسلونا آماده فروش 3 ستاره

بارسا در ژانویه به پیشنهادات رسیده برای فروش بازیکنان گوش میدهد چرا که زمان آنها برای تامین سرمایه لازم از راه فروش استودیو رو به پایان است.

لینک کوتاه کپی شد

بلوگرانا هنوز 40 میلیون یورو از صندوق سرمایه گذاری آلمانی لیبرو طلب دارد و آنها در پیدا کردن سرمایه گذاری که پس از انجام معامله با این باشگاه تسویه حساب کند، ناتوان هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آبی اناری‌ها پذیرفته‌اند که شرکت لیبرو توانایی پرداخت ۴۰ میلیون یوروی ذکر شده را ندارد و این باشگاه به دنبال خریدار دیگری می‌گردد.

به گزارش رلوو، بارسلونا به پیشنهادات رسیده برای همه بازیکنان خود در این ژانویه گوش می‌دهد. پس از اظهارات خوان لاپورتا مبنی بر خرید یک هافبک در ژانویه ۲۰۲۴، احتمال این اتفاق بیشتر نیز می‌شود. روبرت لواندوفسکی که از عربستان سعودی پیشنهاد دارد، ژول کونده و آندریاس کریستنسن به عنوان گزینه‌های اصلی برای فروش در نظر گرفته می‌شوند و احتمالا بارسلونا از فروش این بازیکنان مبلغ قابل توجهی به دست آورد.

کریستنسن دیگر گزینه اول ژاوی برای خط دفاعی نیست و لواندوفسکی و کونده نیز در فرم ضعیفی به سر می‌برند. با توجه به اینکه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه معاملات بزرگ کمتری انجام می‌شود و بارسلونا از نظر مالی در موقعیت ضعیفی قرار دارد، بعید به نظر می‌رسد که آنها برای فراموش کردن پول شرکت لیبرو، پیشنهاد مورد نظر خود را برای فروش یکی از بازیکنان خود دریافت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی