|

صحبت های عجیب بازیکن سابق عراق در مورد تیم ملی ایران!

نشات اکرم نظر متفاوتی نسبت به تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت فوتبال عمان پیش‌بینی کرد که شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارمین قهرمانی تاریخ ایران در جام ملت‌های آسیا را به دست می‌آورند اما نشات اکرم گفت ایران شخصیت قهرمانی را ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2023 قطر از ساعت 19 فردا ‌(جمعه) با دیدار تیم‌های ملی قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود و تیم ملی ایران روز 24 دی با دیدار برابر فلسطین وارد رقابت‌ها خواهد شد.

احمد حدید، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال عمان که در برنامه تلویزیونی شبکه «الکأس» حضور یافته بود، با پیش‌بینی قهرمانی تیم ملی کشورمان در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

من بازی‌های ایران را در جام جهانی تماشا کرده‌ام و به نظرم این تیم یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست. ایران قبلاً از توپ‌های بلند و قدرت بدنی بازیکنان استفاده می‌کرد، اما حالا توانایی بازیکنان و تاکتیک‌ مربیان را در این تیم می‌بینیم.

همچنین نشات اکرم که در سال 2007 با تیم ملی عراق به قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یافت، در مورد شاگردان امیر قلعه‌نویی صحبت کرد و نظر متفاوتی داشت. وی درباره تیم ایران گفت:

ایران از تاریخ بزرگی برخوردار است و سه قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. این تیم از بازیکنان باکیفیتی چون مهدی طارمی، سردار آزمون و سامان قدوس بهره می‌برد، اما شخصیت قهرمانی ندارد.

بازیکن سابق عراق با اشاره به عملکرد تیم ملی کشورمان در دوره‌های گذشته جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

اگر ما به گذشته برگردیم، ایران برخلاف کره جنوبی و ژاپن کار سختی برای رسیدن به نیمه‌نهایی دارد. تیم ایران بخش جدایی‌ناپذیر تیم‌هایی است که برای جام جهانی رقابت می‌کنند و به این مسابقات می‌رسند. با این حال فکر نمی‌کنم این تیم در حضور تیم‌هایی چون ژاپن و کره جنوبی به قهرمانی آسیا برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی