|

پدید بوندسلیگا راهی بایرن مونیخ می شود؟

پس از صحبت‌های اولی هونس، بار دیگر تأیید شد عزم بایرن برای جذب فلوریان ویرتس جدی است.

لینک کوتاه کپی شد

اولی هونس رئیس افتخاری و عضو هیئت نظارت بایرن مونیخ به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که بسیاری اعتقاد دارد او به‌طور ضمنی اعلام کرده فلوریان ویرتس در سال‌های آینده هدف نقل‌وانتقالات آن‌ها خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او گفت: ما می‌توانیم یک‌بار 100 میلیون یورو برای هری کین خرج کنیم و شاید هم دوباره برای یک بازیکن آلمانی این‌کار را انجام دهیم اما قرار نیست برای چهار یا پنج‌بار چنین چیزی تکرار شود.

حالا پس از این صحبت‌های اولی هونس ، فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان گزارش داده فلوریان ویرتس هدف اصلی بایرن مونیخ برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال 2025 است زیرا او قصد جدایی از بایرلورکوزن در پنجره تابستانی پیش رو را ندارد و می‌خواهد یک فصل دیگر بماند.

با این حال در کنار باواریایی‌ها، چندین باشگاه بزرگ دیگر نیز به این بازیکن 20 ساله علاقه‌مند هستند اما اگر بایرن مونیخ بتواند از پس پرداخت هزینه‌های این انتقال گران‌قیمت بر بیاید، شانس خوبی خواهد داشت. همچنین ویرتس و خانواده‌اش بایرن را یک «گام میانی» می‌دانند تا بعدتر بتوانند به خارج از آلمان بروند.

گفتنی است قرارداد ویرتس تا سال 2027 اعتبار دارد. او در فصل جاری در 43 بازی تمامی رقابت‌ها برای ورکلسف موفق شده 17 گل به ثمر برساند و 19 پاس گل بدهد که این آمار فوق‌العاده‌ای است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی