|

(عکس) واکنش مهدی قائدی به کودک آزاری چوپان استقلالی

ویدیوی آزار کودک استقلالی که به شغل شریف چوپانی اشتغال دارد، دل بازیکنان استقلال را هم به درد آورد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی ضمن انتشار عکس کودک استقلالی در اینستاگرامش نوشت: «این حجم از بی شرف بودن از کجا میاد» و در ادامه نیز از هشتگی که بین استقلالی‌ها در فضای مجازی رواج پیدا کرده استفاده کرد؛ #من تیمم را نمی فروشم.

قایدی در حالی با چوپان کودک استقلالی ابراز همدردی کرد که چند بازیکن دیگر استقلال هم با استوری کردن عکس کودک استقلالی خواهان برخورد مراجع ذیصلاح شدند.

فرد کودک آزار دستگیر شد

برخی منابع محلی شهرستان سبزوار به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان از دستگیری فرد کودک آزار توسط پلیس فتا خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش‌ها به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری اعلام شده فردی که اقدام به کودک آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم‌اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

 2 مرد کودک آزار سر کری خوانی این روز های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده است با چاقو کودک آزاری می‌کنند.

لحظه ای که این 2 مرد پسر بچه چوپانی را در بیابان می‌بینند، با کشیدن گوش هایش از او می‌خواهند به تیم مورد علاقه خود توهین و بی احترامی کند که این کار اعتراض شدید پسر بچه استقلالی را به همراه دارد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی