|

سوشانت سینگ راجپوت خودکشی کرد + بیوگرافی

لینک کوتاه کپی شد

سوشانت سینگ راجپوت خودکشی کرد. راجپوت هنرپیشه معروف سینمای هند در سن ۳۴ سالگی درگذشت.

به گزارش بلومبرگ، گزارش های اولیه پلیس حاکی از آن است که جسد حلق آویز این بازیگر بالیوودی در خانه اش در شهر بمبئی پیدا شده است. راجپوت که خود را در تلویزیون آغاز کرده بود در سال ۲۰۱۶ بازی در فیلم «دونی: داستان ناگفته» درباره ماهیندرا دونی ستاره کریکت هند بازی کرد و از دیگر فیلم‌های او می‌شود به "یک عاشقانه تصادفی" ، "ارتباط" و "پرنده طلایی" اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۹ نیر در فیلم"رانندگی" محصول کمپانی نتفلیکس بازی کرده بود. سوشانت سینگ راجپوت خودکشی کرد + بیوگرافی

پیام نخست وزیر هند برای خودکشی سوشانت سینگ راجپوت

"نارندرا مودی" نخست وزیر هند در واکنش به مرگ این ستاره بالیوودی در صفحه توئیتر خود نوشت که از شنیدن این خبر شوکه شده است. او یک بازیگر جوان و درخشان بود که خیلی زود رفت و حضور او در صنعت سرگرمی الهام بخش بسیاری از افراد بود و نقش های ماندگاری از او در تلویزیون و سینما بر جای مانده است.

سوشانت سینگ راجپوت بیوگرافی و زندگی شخصی

سوشانت سینگ راجپوت در بیهار، پانتا متولد شد. روستای اجدادی او در منطقه پورنیا است.

یکی از خواهرهای او، میتو سینگ، یک بازیکن کریکت حرفه ایست. مرگ مادرشان در سال ۲۰۰۲ سوشانت را به شدت ویران کرد و همان سال آن‌ها از پانتا به دهلی نقل مکان کردند. او رتبه هفتم در آزمون ورودی دانشگاه‌های هند را آورد و در دانشکدهٔ فنی مهندسی دهلی مشغول به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد.

سوشانت سینگ راجپوت خودکشی کرد + بیوگرافی

همچنین او برندهٔ فیزیک المپیک ملی هند بود. با اینحال او تنها سه سال از چهار سال دورهٔ کالج را تکمیل کرد و بعد به دنبال حرفه‌ای که به شدت دوستش داشت یعنی رقص و بازیگری رفت. به گفتهٔ خودش، شاهرخ خان در این تصمیم به شدت تأثیرگذار بوده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی