|

(عکس) درگذشت تلخ سید محمد مهدی حسینی امدادگر شهرستان اردل

سید محمد مهدی حسینی امدادگر جوان متولد ۱۸ تیرماه سال ۷۷ و در آستانه سالروز تولد، عصر دیروز براثر ریزش کوه در حین عملیات اطفا حریق، جان خود…

لینک کوتاه کپی شد

جنگل‌های بلوط بلند که از ساعت ۱۴ روز سه شتبه دوباره دچار آتش‌سوزی شده بود، پس از ۹ ساعت تلاش بی‌وقفه ، زبانه های آن مهار شد. با توجه به وزش باد شدید و احتمال تشدید آن و آغاز آتش‌سوزی دوباره این جنگل‌ها ، تاکید شده که گروه‌ها همچنان در محل حضور داشته باشند. متاسفانه یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در عملیات اطفای حریق جنگل‌های بلوط بلند حاشیه سد کارون ۴ روز سه‌شنبه دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. سید محمد مهدی حسینی ۲۴ساله و دانشجوی رشته حقوق بوده است. فردا زادروز این امدادگر فداکار است.

پیام تسلیت رئیس هلال احمر در پی درگذشت امدادگر جوان

متن پیام تسلیت دکتر کریم همتی به شرح زیر است:
امدادگری ویژگی انسان‌های وارسته و فرشته صفتی است که تنها خداوند بالهایشان را می‌بیند و صد افسوس که گاه حوادث این انسان‌‌های وارسته را از ما می‌گیرد.
حادثه ریزش سنگ در عملیات پشتیبانی اطفا حریق جنگل‌های زاگرس که موجب درگذشت شهادت گونه امدادگر جوان هلال‌احمر شد کام تلاشگران عرصه امداد و نجات و خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر را تلخ کرد.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مراتب جان‌فشانی‌ها و تلاش‌های صادقانه امدادگر جوان جمعیت هلال‌احمر شهرستان اردل، زنده یاد سید محمد مهدی حسینی در انجام فعالیت بشردوستانه، این مصیبت را به بازماندگان آن مرحوم، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر تسلیت عرض میکنم، برای وی از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی