|

کیانوش گرامی کرونا گرفت

کیانوش گرامی به کرونا مبتلا شد. کیانوش گرامی متولد 24 اردیبهشت 1341 در تهران، بازیگر است در 14 سالگی از مدرسه ترک تحصیل کرد، از تدارکچی…

لینک کوتاه کپی شد

کیانوش گرامی به کرونا مبتلا شد. کیانوش گرامی متولد 24 اردیبهشت 1341 در تهران، بازیگر است در 14 سالگی از مدرسه ترک تحصیل کرد، از تدارکچی پشت صحنه شروع کرده و حالا بازیگر است، دوتا دختر و داماد دارد و یک دفتر فیلمسازی برای تهیه فیلم را اداره می کند. کیانوش گرامی سالهاست ازدواج کرده و دو دختر بنام های ستاره و ساغر دارد، دختر بزرگش ساغر ازدواج کرده و راه پدر را در بازیگری پیش گرفته است. در سال 1354 وقتی 13 ساله بود از طریق حمایت حسن سلطانی که فیلمبردار است به سرکار رفت و در یک سریال بنام آش بدون مرز نقش کوتاهی باز کرد سال بعدش ترک تحصیل کرد و با نادر ابراهیمی وارد خرید و فروش لوازم یدکی ماشین شد.

کیانوش گرامی و کشتی و عباس جدیدی

تا 20 سالگی هم کار می کردم هم کشتی گیر بودم یکی از شاگردانم عباس جدید است که برایش خیلی زحمت کشیدم، تا اینکه زانوم آسیب دید و کشتی رو کنار گذاشتم.

ورود به پشت صحنه سینما

کم کم به عنوان تدارکاتچی به سینما آمد و در تیم مرحوم عباس کیارستمی شروع به فعالیت کرد و تا مدیر تولید هم پیش رفت می گوید من برای کاسبی و کمک به مخارج زندگی ام وارد سینما شدم و برایم فرقی نمی کرد کجا کارگری کنم.

ورود حرفه ای

در سال 1366 وقتی 25 ساله بود بصورت حرفه ای با فیلم محموله سیروس الوند اولین تجربه جدی خود را جلوی دوربین بدست آورد، او با سریال میوه ممنوعه سال 86 به اوج شهرت رسید.

خوانندگی

سال های اول انقلاب با چند نفر از هنرمندان مثل فریدون فروغی در اتباط بودم، در هیاتی در نارمک بعضی از آنها برایم سایدرام (طبل) می زدند و من هم آواز می خواندم در سال 93 یک موزیک رسمی با نام ناز میکنی نیز به بازار ارائه داد.

کفتر بازی

یکی از بدترین کارهایی که کردم این بود که زمانی کفترم حالش خیلی خراب بود و مجبور شدم خلاصش کنم، سرش را کندم خیابان پیروزی به دنیا آمدم، نبرد بزرگ شدم، الان هم چهارصد دستگاه زندگی می کنم.

دفتر فیلمسازی

در سال 92 با جمعی از دوستان هنرمند و خانواده اش دفتر فیلمسازی بنام هستی را تاسیس کرد و می گوید سالی چندین فیلم از طریق این دفتر ساخته می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی