|

جزئیات وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح کرامت بانک رفاه برای بازنشستگان

وام 100 میلیون تومانی

در طرح کرامت، بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی می‌توانند وام تا سقف ۱۰۰ میلیون دریافت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

کلیه مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا ۱ میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا ۴۸ ماه دریافت کنند.

شرایط وام  ۱۰۰ میلیون تومانی کرامت بانک رفاه برای بازنشستگان

یکی از مهم‌ترین شرایط تخصیص وام طرح کرامت بانک رفاه، این است که حداقل حقوق متقاضی وام باید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد. یعنی بانک مطمئن باشد که فرد وام‌گیرنده از عهده بازپرداخت طرح برمی‌آید. همچنین شخص وام‌گیرنده نباید دارای تسهیلات معوق و چک برگشتی  در سیستم بانکی باشد.

نکته: در طرح کرامت بانک رفاه ۲۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود و تا زمان تسویه کامل نزد بانک می‌ماند.

ضمانت لازم برای دریافت وام کرامت بانک رفاه

جهت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه کارگران ارائه ۲ ضامن کارمند دارای کسر از حقوق و یک فقره چک الزامی است. به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و  تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی