|

مهم؛ شاخص های نهایی برای رتبه بندی معلمان + جدول امتیازات

جدول امتیازات ضروری متناسب با رتبه بندی فرهنگیان ار در اندیشه معاصر مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اندیشه معاصر؛ شاخص ها و ملاک های نهائی برای رتبه بندی معلمان چیست؟ جدول امتیازات ضروری متناسب با رتبه بندی فرهنگیان ار در اندیشه معاصر مشاهده کنید.

شاخص ها و ملاک های نهائی برای رتبه بندی معلمان

آن‌طور که آیین‌نامه تدوین‌شده آموزش و پرورش نشان می‌دهد، معیارهای عمومی نظیر داشتن روحیه جهادی و تحول‌گرایی، رعایت حجاب و پوشش اسلامی، انگیزه معلمی، رفتار احترام‌آمیز با دانش‌آموزان و اولیا، تعهد سازمانی و… با ۳۰۰ امتیاز تأثیر بسزایی در افزایش رتبه معلمان دارد، بعد از آن هم شایستگی‌های تخصصی همچون مدرک تحصیلی با حداکثر ۷۵ امتیاز، پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد با حداکثر امتیاز ۳۰، تألیف کتاب و مقاله با حداکثر امتیاز ۲۰ و… قرار می‌گیرد.

با وجود تمام بحث و بررسی‌هایی که بر سر نحوه، زمان و چگونگی اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان وجود داشت، نسخه نهایی از آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان عوامل مؤثر در این کار را شامل شایستگی عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه در نظر گرفته است.

جدول امتیازات ضروری متناسب با رتبه بندی فرهنگیان

هر رتبه چه امتیازی نیاز دارد؟

با این ملاک‌ها سرانجام معلمان در ۵ گروه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم طبقه‌بندی می‌شوند که برای دستیابی به هر کدام از این رتبه‌ها به‌جز آموزشیار معلم که تا ۵۰۰ امتیاز را شامل می‌شود برای سایر رتبه‌ها به‌ترتیب حداقل ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۵۰ و ۹۰۰ امتیاز ضرورت دارد.

شاخص ها و ملاک های نهائی برای رتبه بندی معلمان 2 اردیبهشت 1401 + جدول امتیازات ضروری متناسب با رتبه بندی فرهنگیان

شاخص ها و ملاک های نهائی برای رتبه بندی معلمان ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول امتیازات ضروری متناسب با رتبه بندی فرهنگیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی