|

یارانه 300 و 400 هزار تومانی در راه است!

مقرر شده است که به هر نفر از دهک های پایین جامعه کالا برگ به ارزش 400 هزار تومان و به دهک های بالا 300 هزار تومان داده شود.

لینک کوتاه کپی شد

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ارزش یارانه نقدی و کالا برگ طبقات پایین ۴۰۰ هزار تومان و طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا؛ محسن رضایی در خبر شبکه یک سیما اظهار داشت: دلار ۴۲۰۰ تومانی که به صورت ارزان به تجار داده می‌شد، الان به صورت کالا برگ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: در دو ماه اول، ارزش کالا برگ برای استفاده به صورت نقد و اعتبار به حساب مردم واریز می‌شود تا فشار ناشی از گرانی‌ها کاهش یابد، اما پس از دو ماه با توجه به قانون مجلس طرح به صورت کالا برگ ادامه می‌یابد.

وی در مورد ارزش کالا برگ برای طبقات بالا و پایین جامعه، گفت: براساس تصمیمی که شب گذشته اتخاذ شد مقرر شد به هر نفر از طبقات پایین جامعه کالا برگ به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و به طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان داده شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در ادامه گفت: پرداخت مبلغ اعلام شده برآورد کارشناسان است و هنوز قطعی نشده است. به‌زودی رقم قطعی یارانه پرداختی را اعلام می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها