|

4 ویدئوی پربازدید حیات وحش؛ از کانگوروی گروگانگیر تا شتر مرغی که همه رو حیرووون کرد

اگر طرفدار حیات وحش هستید، در این مطلب جذاب‌ترین و پربیننده‌ترین ویدئو‌های ۲۴ ساعت اخیر را مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی که به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات پرتلاطم که حیوانات برای بقای خود با آن درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه است و یکی به دنبال حفظ جان خود، درنده و غیر درنده هم ندارد. این دنیای شگفت انگیز برای مایی که تماشاچی هستیم پر از احساسات متضاد است. در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود. افرادی که به وقایع حیات وحش علاقه دارند همیشه چشم باز هستند تا مبادا یکی از این صحنه های خارق العاده را از دست بدهند صحنه هایی که اگرچه مادام در طبیعت تکرار می شوند اما شما ممکن است فقط برای یک بار شاهد آن ها باشید.

اگر طرفدار حیات وحش هستید، در این مطلب می‌توانید جذاب‌ترین و پربیننده‌ترین ویدئو‌های حیات وحش در ۲۴ ساعت اخیر را مشاهده کنید.

کتک کاری مرد عصبانی با یه کانگورو که سگش رو گروگان گرفته بود

این ویدئو مبارزه مردی با یک کانگورو بزرگ را که سگ خانگی او را به گروگان گرفته نشان می دهد. این مرد جوان پس از اینکه خود را به کانگورو رساند، برای نجات سگش «مکس» با مشت به صورت کانگورو زد. در نهایت کانگورو، سگ را رها کرد و توجهش را به مرد معطوف کرد! برای دیدن این ویدئوی بامزه اینجا کلیک کنید.

17943297-1524-b__4761

این شتر مرغ یکه و تنها با گله کفتار ها درافتاد و همرو حیرووون کرد

در این ویدئو جوجه های شتر مرغ که به تازگی متولد شده اند را خواهید دید. آن ها در همین نخستین تجربه زندگی خود در آفریقا با تهدید بزرگی مواجه می شوند چرا که مورد توجه گله ای از کفتا رها واقع شده اند که در حال گذر از آن حوالی هستند. اگر میخواهید داستان شتر مرغی که همه رو حیرووون کرده بدانید اینجا کلیک کنید.

ostrich-meat-ostrich-egg-benefits

میمون شجاعی که نوزادش را از تو دهان تمساحِ زمخت کشید بیرون

در این ویدئو بچه میمونی را می بینید که گرفتار آرواره های قدرتمند تمساح شده در حالی که مادرش به آب و آتش می زند تا او را نجات دهد. برای دیدن این ویدئو اینجا کلیک کنید.

میمون

عقاب توله پلنگ رو برد رو درخت و داشت میخوردِش که پلنگ مادر رسید

در این ویدئو توله های پلنگی را خواهید دید که در کنار مادرشان در حال بازی هستند که یهو یکی از توله ها از مادر جدا می شود. در همین لحظه عقابی که توله ها را زیر نظر داشت به توله جدا شده از مادر حمله می کند و او را به بالای درختی می برد در همین لحظه پلنگ مادر به سرعت از درخت بالا می رود. اگر میخواهید بدانید که ادامه این نبرد نفس گیر چه می شود اینجا کلیک کنید.

29265250-6072-b__7127

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سید علی ارسالی در

    در حیرتم از مشیت پروردگار عالم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی