|

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال آینده چقدر است؟

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال آینده اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

طبق آمار رسیده قرار است مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در ۱۴۰۳ با افزایش خوبی همراه باشد و شنیده‌ها حاکی از این است که مستمری ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود، اما هنوز کسی صحت و سقم آن را مشخص نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از نبض بازار، افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور یا سایر افرادی که در دهک‌های پایین درآمدی قراردارند و مورد شناسایی قرار می‌گیرند از پرداخت حق بیمه معاف شدند. پیش از این هم در آیین‌نامه دیگری این عزیزان از پرداخت هرگونه عوارض نقل و انتقال املاکشون هم معاف شده بودند. آیین‌نامه دیگری که به تصویب رسید آیین نامه یکپارچه‌سازی خدمات مربوط به زنان سرپرست خانوار بود که این خدمات را ساماندهی بکند و توزیع عادلانه‌تر این خدمات را برای زنان سرپرست خانوار به همراه داشته باشد.

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در ۱۴۰۳ اعلام شد که با افزایش خوبی همراه است.

مدیرکل بهزیستی مازندران، ایجاد ۳۳ هزار و ۳۴۱ فرصت شغلی جدید برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان را از دستاورد‌های ماندگار عنوان کرد و گفت که این میزان اشتغال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده است.

فریبا بریمانی روز دوشنبه ایجاد و توسعه اشتغال برای خودکفایی و توانمندسازی پایدار اقتصادی مددجویان زیرپوشش را از جمله وظایف سازمان بهزیستی ذکرکرد و افزود: این نهاد حمایتی و خدماتی برای ایجاد اشتغال جامعه هدف به کارفرمایانی که مددجویان را به کارگیری کنند، حق بیمه آن‌ها را پرداخت می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی