|

صاحبان سهام عدالت هدیه 4 میلیونی میگیرند؛ سهام عدالت متوفیان کی واریز میشود؟

جدیدترین جزئیات واریز سود سهام عدالت و وراث متوفیان (سهام عدالت متوفیان) اعلام شد. جزئیات تکمیلی را در این مطلب مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش از « شایانیوز » به نقل از باشگاه خبرنگاران، جدیدترین اخبار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت و وراث متوفیان (سهام عدالت متوفیان) اعلام شد.

تاریخ واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۲:

تاریخ واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۲: مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفندماه پرداخت می‌شود این جدیدترین وعده وزیر امور اقتصاد و دارایی احسان خاندوزی در رابطه با پرداخت مرحله دوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد شرکت‌های بورسی سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۱ است.

مبلغ سود سهام عدالت اعلام شد:

مبلغ سود سهام عدالت اعلام شد: ۲۸ بهمن ماه نیز رئیس سازمان بورس مجید عشقی گفته بود؛ سود کل سهام عدالت امسال(عملکرد شرکت‌ها سال ۱۴۰۱) حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان بود که ۳۰ هزار میلیارد تومان آن تقسیم شد و ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر آن هم درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. ۳۰ هزار میلیارد تومان نیز برای افزایش سرمایه شرکت‌هایی است که برنامه توسعه‌ای دارند.

شماره شبای سهام عدالت:

شماره شبای سهام عدالت: بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، متاسفانه همچنان یک میلیون نفر سهامدار سهام عدالت شماره شبای معتبر خود را در سامانه سجام ثبت نکرده اند.جدیدترین اخبار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت و وراث متوفیان (سهام عدالت متوفیان) اعلام شد که جزئیات این واریزی سهام عدالت را در ایونانیوز آورده شده است. حالا باید منتظر ماند دید مبلغ و زمان دقیق واریز سود سهام عدالت چه زمانی خواهد بود؟ واریز سود سهام عدالتی که بنابر تاکید مسئولان برای پرداخت آن هیچ گونه پیامک و لینکی به مشمولان ارسال نخواهد شد.

مبلغ سود مرحله دوم سهام عدالت چقدر است؟

مبلغ سود مرحله دوم سهام عدالت چقدر است؟ مبلغ سود مرحله دوم سهام عدالت در نیمه دوم اسفند واریز خواهد شد که مبلغ آن برای هر نفر متفاوت است. در هفته چهارم دی ماه امسال، 6 شرکت « سرمایه‌ گذاری‌ البرز، داروپخش‌، داروسازی‌ شهی دقاضی، سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌، مجتمع‌ صنایع‌ و معادن‌ احیاء ‌سپاهان، قند تربت‌ حیدریه» سود جاری 105 هزار و 901 سهامدار که شامل 762 میلیارد و 473 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

 در هفته چهارم دی ماه امسال، 5 ناشر« پلاستیران، سیمان ‌آبیک، معدنی ‌وصنعتی ‌چادرملو، گروه‌ دارویی ‌برکت، سرمایه‌ گذاری‌ سپه» سود سنواتی 219 هزار و 235 سهامدار که شامل 339 میلیارد و 575 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند. جدیدترین اخبار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت و وراث متوفیان (سهام عدالت متوفیان) اعلام شد که جزئیات این واریزی سهام عدالت را در ایونانیوز آورده شده است.

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت هم در نیمه دوم اسفند انجام خواهد شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال‌های اخیر سود سهام عدالت در مرحله دوم به نسبت مرحله اول بیشتر بوده است. در سال گذشته سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند، در حالیکه در مرحله دوم سهامداران به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷، ۷۲۱ و یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود گرفتند و اگر امسال نیز رویه چنین باشد سهامداران در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ سود بیشتری نسبت به مرحله نخست دریافت خواهند کرد. با این حساب اگر خانواده ای 3 نفره سهام 1 میلیون تومانی داشته باشد در مرحله دوم مبلغ 4 میلیون و 752 هزارتومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی