|

ساعت پخش ال کلاسیکو بارسلونا – رئال مادرید شنبه 3 آبان

ال کلاسیکو 278 امروز شنبه 4 آبان و ساعت 17 و 30 دقیه عصر به وقت تهران برگزار خواهد شد. این بازی به میزبانی بارسلونا و لدون حضور تماشاگر در…

لینک کوتاه کپی شد

۲۷۸؛ شماره نبرد امروز بارسلونا و رئال‌مادرید در نوکمپ است، نبردی که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد، به‌عنوان اولین ال‌کلاسیکوی دوران کرونا که تماشاگر نخواهد داشت. آیا آخرین ال‌کلاسیکوی بدون تماشاگر هم خواهد بود؟ نمی‌دانیم! امیدواریم کرونا بیش از این حال هواداران دو تیم را نگیرد و اجازه دهد برای دیدن ال‌کلاسیکو از نزدیک به ورزشگاه بروند. سوت این ال‌کلاسیکو که از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه آغاز خواهد شد را خوان مارتینس مونوئیرا به صدا درخواهد آورد.

650 میلیون تماشاگر آماده دیدن ال کلاسیکو

چیزی نزدیک به 650 میلیون نفر در سراسر دنیا از طریق دستگاه های تلویزیونی شاهد دیدار دو تیم خواهند بود. با توجه به شروع نامتقارن فصل جدید لالیگا نظر دادن درباره برنده احتمالی این بازی دشوار است اما هر تیمی شنبه به پیروزی برسد از یک لحظه بعد از بازی به عنوان بخت اول قهرمانی در این فصل شناخته خواهد شد.

آمار تقابل های دو تیم

۲۷۷) در تاریخ، ۲۷۷ مرتبه ال‌کلاسیکو برگزار شده است. فصل قبل تعداد برد‌های رئال‌مادرید به عدد ۱۰۰ رسید، در حالی که بارسلونا ۱۱۵ برد داشته. ۶۲ بازی بین این دو تیم هم مساوی شده است.

۱۸۰) در لالیگا ۱۸۰ مرتبه ال‌کلاسیکو برگزار شده. در این رقابت‌ها رئال با ۷۳ برد تنها یک برد بیش از بارسا داشته که ۷۲ مرتبه رقیب دیرینه را شکست داده. ۳۵ بازی هم مساوی شده است.

۹۶) در مقایسه جام‌ها، بارسلونا با یک جام بیشتر از رئال پیش است. بارسا ۹۶ جام در تاریخش گرفته و رئال ۹۵ جام دارد. البته جام‌های رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان از بارسا بیشتر است.

۷) در ال‌کلاسیکوی قبلیِ لالیگا، رئال‌مادرید بعد از ۷ بازی ناکامی در کسب پیروزی موفق شد بارسلونا را شکست دهد.

۱۸) طی ۱۸ سال اخیر فقط یک مرتبه در لالیگا ال‌کلاسیکو با تساوی بدون‌گل خاتمه یافته است.

۴) رئال بیش از ۴ سال است که در نوکمپ بارسلونا را شکست نداده. آخرین بردشان در آوریل ۲۰۱۶ با نتیجه ۲ بر یک و با گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو رقم خورد.

۲۶) لیونل مسی با ۲۶ گل بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو است. ۱۸ گل او در مقابل رئال‌مادرید در لالیگا ثبت شده.

۹) کریم بنزما بین بازیکنان فعلی رئال‌مادرید بیشترین گل را در ال‌کلاسیکو زده. او ۹ گل وارد دروازه بارسا کرده است.

مصدومان و محرومان و ترکیب احتمالی دو تیم

مارک‌آندره تراشتگن سنگربان اصلی بارسلونا به ال‌کلاسیکو نمی‌رسد. وضعیت ساموئل اومتیتی هم مثل سنگربان تیم است. با وجود رسیدن سرخیو راموس به ال‌کلاسیکو، رئال‌مادرید هنوز چند مصدوم دارد. ادن آزار، دنی کارواخال و مارتین اودگارد قطعاً به این بازی نخواهند رسید. ماریانو و آلوارو اودریوسولا هم مصدومیت جزئی داشتند و از لیست کهکشانی‌ها خط خوردند.

بارسلونا: نتو، روبرتو، پیکه، لانگله، دِست، بوسکتس، دی‌یونگ، ترینکائو، کوتینیو، فاتی و مسی

رئال‌مادرید: کورتوا، ناچو، واران، راموس، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، آسنسیو، وینیسیوس و بنزما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی