|

(ویدیو) عصبانیت مهران احمدی از وزیر بهداشت؛ از خودتان و خانواده تان مایه بگذارید!

مهران احمدی به نامه وزیر بهداشت به رئیس رسانه ملی درباره تداوم ساخت سریال‌های جدید تلویزیونی در شرایط کرونایی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته سعید نمکی وزیر بهداشت، در نامه‌ای به دکتر علی‌عسکری رئیس رسانه ملی با توجه به ضرورت نیاز شبکه‌های مختلف به تولید برنامه‌ها و سریال‌های سرگرم‌کننده و ترغیب مردم به خانه ماندن، بر تولید سریال‌های جدید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و آن را در شرایط کرونا تاثیرگذار و مفید دانست. پیش از این نیز رئیس‌جمهور بر لزوم ساخت برنامه‌های جدید و سرگرم‌کننده در رسانه ملی در شرایط کرونا تاکید کرده بود.

پس از انتشار این خبر مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون به آن واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامی‌اش مخالفت خود را با این مسئله بیان کرد و نوشت: «جناب اقای وزیر لطفا از خودتان و خانواده محترمتان مایه بگذارید و لطفا در کارهایی که هیچ تخصصی ندارید اصلا و ابدا اظهار نظر نفرمایید. شما مگر در مورد کار بازیگری که نه می‌شود و نه می‌توان پروتکل‌های بهداشتی را در آن رعایت کرد اطلاعات کافی دارید که دستور می‌دهید. مگر تا به حال یکبار هم که شده یک دقیقه در این شرایط سر صحنه بوده‌اید که از جان ما و خانواده‌هایمان که در خطر جانی قرار دارند مایه می‌گذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی