|

(عکس) الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد!

الهام چرخنده با انتشار عکس زیر نوشت: صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله سلام .. شکر گزاری یعنی؛ وقتی امروز چیزی رو داری ، یادت نره یک روزی آرزوی…

لینک کوتاه کپی شد

الهام چرخنده با انتشار عکس زیر نوشت: صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله سلام .. شکر گزاری یعنی؛ وقتی امروز چیزی رو داری ، یادت نره یک روزی آرزوی اون رو داشتی … خدایا؛ برای نعمت ها و داده هایت شکر و همچون همیشه ناظر و تسلیم و بنده ات هستیم ..

(عکس) الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد!

ماجرای الهام چرخنده و سید محمد درویشی

به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش، سید محمد درویشی در فضای مجازی منتشر شده است. چند روزی بود خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شد که الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغل همسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد. پس از انتشار این خبر، به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی برای اولین بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در ادامه مشاهده می‎کنید.

(عکس) الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد!

تمامی حواشی های داغ روز راراز سایت شایانیوز دنبال کنید.

مهاجرت الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر پس از تغییر مسیر در فعالیت‌های حرفه‌ای خود با حواشی فراوانی مواجه بود. پس از آنکه نتوانست حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای را مهار کند، بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و عدم فعالیت در سینما و تلویزیون، همراه همسرش از ایران خارج شد و برای زندگی به اتفاق سید محمد درویشی به کشور عراق مهاجرت کرد. الهام چرخنده (زهرایی) بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد، مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می‌کند.

(عکس) الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد!

سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده

اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند. ایشان از ۳ سال پیش به واسطه شغل فرهنگی و مذهبی بنا به کسوت روحانیت به همراه همسرش الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرده و در شهر کربلا سکونت دارد. خانم چرخنده نیز در شهر کربلا به فعالیت فرهنگی مشغول است و از زندگی کنار حرم مطهر امام حسین ع راضی است ، اما مهاجرت و ترک ایران از سوی این زوج همیشگی نبوده و بنا به شغل آقای درویشی اکنون در عراق هستند.

(عکس) الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد!

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده (زاده ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است . او و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

الهام چرخنده
Eli Charkhandeh 01.jpg
زمینه فعالیت سینما، تئاتر و تلویزیون
تولد ۴ تیر ۱۳۵۷

۲۵ ژوئن ۱۹۷۸ ‏( ۴۲ سال) کاشان

ملیت (عکس) الهام چرخنده و شوهرش جنجالی شد! ایران
سال‌های فعالیت ۱۳۷۵-۱۳۹۴
همسر(ها) فرشید نوابی (همسر سابق) سید محمد درویشی
فرزندان شایان و ارسطو
مدرک تحصیلی معماری

منبع: نشان آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی