|

(ویدیو) خاطره جالب پرستو صالحی از غرق شدن در دریای خزر!

پرستو صالحی بازیگر ممنوع الکار در یک لایو با حدیث فولادوند ماجرای جالب سفر گروهی با تعدادی از بازیگران به شمال و خاطره غرق شدنش را تعریف کر…

لینک کوتاه کپی شد

پرستو صالحی بازیگر سینما در لایو اینستاگرامی خود با حدیث فولادوند خاطره جالبی از سفر گروهی به شمال به همراه تعدادی از بازیگران را تعریف کرد و از اتفاق عجیبی که برای او در دریا افتاد گفت.

ماجرای لایوهای اینستاگرامی پرستو صالحی در ایام کرونا

پرستو صالحی که مدتی است به دلایل نامعلم کمتر به کار بازیگری مشغول است این روزها و در ایام کرونا لایوهای زیادی می گذارد و چندی پیش هم در یک لایو اینستاگرامی نسبت به حواشی ریحانه پارسا و توجه بیش از اندازه فضای مجازی به ریحانه پارسا انتقاد کرد و گفت: به من چه فلانی مهاجرت کرده، به تو چه که پوشش فلانی چیه، این دخالت ها هیچ ذوقی ندارد.

پیشنهاد می شود: صحبت های جالب پرستو صالحی درباره پوشش ریحانه پارسا

ماجرای نامزدی پرستو صالحی با پسر کوچک تر از خودش

پرستو صالحی چندی پیش هم در یک گفتگوی اینستاگرامی با سینا ولی الله، مجری شناخته‌شده برنامه‌هایی مثل «چند شنبه با سینا» حرف‌های جالبی زده که بخشی از آن در ادامه می‌آید.

یک سال و نیم پیش نامزد داشتم و جدا شدم و الان دوست پسر ندارم و یک سال و نیم است که پاک هستم.

نامزدم ۱۰ سال از من کوچکتر بود و قبل از ازدواج او را دورادور میشناختم و از مغازه او خرید می کردم. من در آن مدت یک شیرزن آریایی غیور و محکم بودم. ولی وقتی در موقعیت و مسیر ازدواج قرار گرفتیم گفت حق نداری پست سیاسی بگذاری و اعتراض کنی، من اعصاب این چیزارو ندارم و می ترسم. و این بود که مسیر زندگی ما از هم جدا شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی