|

قرعه کشی نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟

قرعه کشی نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟ جزئیات ثبت نام در مرحله 9 فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما جزو دسته افرادی هستید که در نهمین مرحله فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو شرکت کرده اید، شاید برای شما سوال باشد که قرعه کشی نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری قرعه کشی مرحله 9 فروش محصولات ایران خودرو و اعلام نتایج و اسامی برندگان با ما همراه باشید.

آغاز مرحله نهم فروش فوق العاده ایران خودرو

مرحله 9 فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شده است. گروه صنعتی ایران ‌خودرو به منظور اجرای سیاست ‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق ‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می ‌کند. در این طرح فروش ایران خودرو 5 محصول خود را با قیمت های مصوب ارائه خواهد کرد. این محصولات عبارتند از:

  • پژو ۲۰۶ تیپ 5
  • پژو پارس بنزینی
  • پژو پارس تی ‌یو 5
  • سمند ال‌ ایکس
  • پژو 207 دستی سقف شیشه ‌ای

در خصوص نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو لازم به ذکر است که تمامی این خودرو ها با قیمت های مصوب و با موعد تحویل حداکثر 90 روز و با قیمت قطعی عرضه می شوند. این طرح از روز یکشنبه 9 آذر ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت های طرح های گذشته کماکان در مرحله 9 فروش فوری محصولات ایران خودرو اجرا می شود. منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش مشارکت کنند. واجدین شرایط می توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قرعه کشی نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم ، نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از فردا یکشنبه 9 آذر 99 آغاز خواهد شد. در این طرح متقاضیان تا سه روز فرصت خواهند داشت تا ثبت نام خود را انجام دهند. البته ذکر این نکته قابل توجه است که تنها کسانی که دارای شرایط عمومی بخش نامه باشند، قادر به ثبت نام در این طرح هستند.

اما در پاسخ به سوال قرعه کشی نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟ باید اشاره کنیم که همانند مراحل قبلی انتظار می رود پس از پایان یافتن زمان ثبت نام در نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، حداکثر تا سه رو قرعه کشی انجام شده و نتایج قرعه کشی اعلام شود. بنابراین پیش بینی می شود اسامی برندگان قرعه کشی نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو روز 14-15 آذر ماه اعلام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات و راهنمای ثبت نام در نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو مقاله زیر توصیه می شود.

پیشنهاد ویژه : زمان آغاز ثبت نام در نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی